۲۰ پرونده علیه باشگاه‌های عربستان روی میز فیفا و CAS/باشگاه‌های سعودی‌ در آستانه ورشکستگی



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی , فدراسیون جهانی فوتبال

چندین پرونده مالی علیه باشگاه‌های فوتبال عربستان در دادگاه عالی ورزش و فیفا مطرح شده که سعودی‌ها را در سراشیبی قرار داده است.

 به گزارش  فارس، پس از آنکه فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) باشگاه الاتحاد عربستان را به خاطر مشکلات مالی نقره داغ کرد و کسر امتیاز شد و تهدید به سقوط به دسته دوم شد اکنون قضیه جدیدی از مشکلات مالی باشگاه‌های سعودی پرده برداشته شده است که تمام آنها را در یک سراشیبی قرار داده است.

 

یکی از مسئولان فدراسیون عربستان که نمی‌خواست اسمش فاش شود در مصاحبه با روزنامه الشرق الاوسط گفت: 20 قضیه خارجی مرتبط به بازیکنان و مربیان خارجی علیه باشگاه‌های عربستان روی میز دادگاه عالی ورزش(CAS) و فیفا است. اگر فیفا به تمام این پرونده‌ها بپردازد و اجرایی کند باشگاه‌های عربستان در آینده در رقابت‌های داخلی و خارجی در سراشیبی قرار خواهند گرفت.

 

با این خبر مشخص شد که باشگاه‌های عربستانی غرق در مشکلات مالی هستند و فیفا تاکنون با لابی سعودی‌ها به آنها مهلت داده است.

 

البته این خط و نشان فیفا برای باشگاه‌های عربستان محدود نمی‌شود بلکه باشگاه‌های بدهکار ایرانی نیز باید به هوش باشند که کار به جای باریک کشیده نشود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------