خرمگاه حاضر نشد با رحمتی در یک پرواز باشد!



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,خرمگاه

جرقه دلخوری کادر فنی تیم فوتبال استقلال از سیدمهدی رحمتی بعد از بازی با سپاهان در اتوبوس مسیر شاهین شهر کلید خورد؛ تا جایی که محمد خرمگاه دستیار منصوریان با اتومبیل به تهران بازگشت!

 به گزارش مهر، اختلاف سیدمهدی رحمتی با مربیان تیم فوتبال استقلال در بازی با سپاهان و با نیمکت نشینی این دروازه بان علنی شد و بعد از پایان مسابقه به اوج خود رسید؛ تا جایی که رحمتی به علیرضا منصوریان اعلام کرد که از استقلال جدا خواهد شد.

 

این در حالی است که اختلاف رحمتی با محمد خرمگاه دستیار علیرضا منصوریان بیش از پیش شدت گرفت. این درست که منصوریان در مصاحبه اخیر خود سعی کرد مجادله بین رحمتی و خرمگاه را کمرنگ و حرمت دستیارش را حفظ کند اما واقعیت این است که در اصفهان و پس از بازی، زمانی که تیم در حال بازگشت از استادیوم به شاهین شهر برای صرف شام بود، سیدمهدی رحمتی در اتوبوس حرفهایی را بر زبان آورد که باعث ناراحتی اعضای کادر فنی شد.

 

در واقع حرفهایی که رحمتی بر زبان آورد واکنش های محمد خرمگاه را در پی داشت. پس از صرف شام و حرکت به سوی فرودگاه اصفهان، این مجادله ادامه پیدا کرد تا اینکه در نهایت محمد خرمگاه دیگر طاقت نیاورد و از اتوبوس پیاده شد و به فرودگاه اصفهان نرفت.

 

در واقع خرمگاه به جای هواپیما با اتومبیل شخصی یکی از نزدیکان استقلال به تهران برگشت و حاضر نشد با رحمتی در یک پرواز باشد.

 

باید دید منصوریان چگونه می خواهد رابطه شکر آب شده رحمتی با اکثر اعضای کادر فنی در آن اتوبوس به ویژه محمد خرمگاه را درست کند و آیا اصلا چنین اتفاقی رخ می دهد یا اینکه رحمتی را از استقلال کنار می گذارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------