چرخش دايی به سمت هدايتی؛ پروين تنهاتر شد



اخبار, ,اخبار ورزشی,بازيکنان  پرسپوليس


اخبار ورزشی - چرخش دايی به سمت هدايتی؛ پروين تنهاتر شد

وقتي دايي و هدايتي به هم نزديک شدند علي پروين که قبلا با هدايتي خوب بود دلخور شد و از هر 2 نفر فاصله گرفت!

به گزارش جام نیوز، وزارت ورزشي‌ها قصد دارند تا پايان شهريور پرسپوليس و استقلال را واگذار کنند اما مسئله اصلي بدهي 76 ميلياردي پرسپوليس و 40 ميلياردي استقلال است. گودرزي، وزير ورزش صراحتا اعلام کرد که از بيت‌المال اين بدهي را نمي‌دهد و بر تصميم خود اصرار دارد.

 از طرفي امثال هدايتي و انصاري که تمايل به خريد 2 تيم پرطرفدار پايتخت دارند معلوم نيست با چه مکانيسمي بايد اين کار را انجام دهند و به همين خاطر همه به نوعي بلاتکليفند.

وزارت ورزش مي‌گويد پرسپوليس و استقلال علاوه بر بدهي، دارايي‌هايي هم دارند که به هر حال آن‌ها هم بايد حسابرسي شود. از طرفي امثال هدايتي نمي‌خواهند بدهي‌هاي ميلياردي را بپردازند و فقط حاضرند پولي بدهند و سهامدار شوند يا مالکيت باشگاه را برعهده بگيرند.

به هر حال تا امروز که خريد و فروش انجام نشده اما چند اتفاق مهم در پرسپوليس رخ داده که از آن جمله مي‌توان به نزديک شدن حسين هدايتي و علي دايي اشاره کرد. آن‌ها هر 2 تمکن مالي مناسبي دارند و البته دوستان پولداري هم دارند. وقتي دايي و هدايتي به هم نزديک شدند علي پروين که قبلا با هدايتي خوب بود دلخور شد و از هر 2 نفر فاصله گرفت!

هفته گذشته که هدايتي در لواسان جشن گرفته بود و نفري 10 ميليون به هر بازيکن پاداش داد. پروين اصلا در این جلسه شرکت نکرد و ترجيح داد با دايي و هدايتي مواجه نشود تا همه بگويند رابطه او با هدايتي خراب شده و آقاي عابربانک (لقب هدايتي) به سمت دايي چرخيده است.

پرسپوليس شرايطي بحراني دارد و وزارت ورزش نمي‌خواهد پول بيت‌المال را صرف فوتباليست‌ها کند. از طرفي پروين هم که منبع درآمدي ندارد و تاريخ مصرف حکم موقتش تمام شده، پولي ندارد که به بازيکنان بدهد. او انتظار داشت هدايتي به سمتش بيايد اما چنين اتفاقي رخ نداد.

 از طرفي رويانيان که ابتداي فصل قراردادهاي بازيکنان را بست مي‌گويد من 50 درصد پول‌ها را داده‌ام و چک‌هاي برگشتي را قبول نمي‌کنم. الان هم ديگر مسئوليت ندارم تا بقيه پول‌ها را بدهم و اين مسئوليت متوجه مديران بعد از من است.

 يکي از بازيکنان پرسپوليس مي‌گويد: «ما از همه جا رانده شده‌ايم، پروين که پول ندارد و وزارت ورزش مي‌خواهد پرسپوليس را واگذار کند از طرفي رويانيان مي‌گويد طلب بازيکنان به من مربوط نيست و علي دايي هم هر کاري کرده نتوانسته پول جور کند.»

وی ادامه داد: «بسياري از بازيکنان قيد پول‌هاي خود را زده و از الان به دنبال عقد قرارداد با تيمي جديد هستند. عده‌اي هم اميدوارند زودتر تکليف باشگاه مشخص شود و يکي مثل هدايتي پا پيش بگذارد و پول‌ها را بدهد.»

 اين اظهارات در حالي است که هدايتي هيچ مسئوليت رسمي‌اي در پرسپوليس ندارد و فقط خود را يک علاقه‌مند به اين باشگاه معرفي مي‌کند. او يک زمان عضو هيئت مديره بود ولي حالا فقط در رسانه‌ها نامش به عنوان يکي از مشتريان خريد پرسپوليس معرفي مي‌شود.

 با اين وضعيت احتمال اين‌که 10، 12 بازيکن پرسپوليس جدا شوند و علي دايي هم نتواند مانع از رفتن آن‌ها شود خيلي زياد است.
اخبارورزشی - جام نیوز 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------