منصوریان ثابت کرد منافع تیمی برایش اولویت دارد



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی , تیم فوتبال استقلال

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران گفت: همانطور که خود منصوریان گفت، ای کاش این دگرگونی در استقلال چند هفته زودتر انجام می‌گرفت تا این تیم امتیازات بیشتری جمع می‌کرد.

 مسعود اقبالی در گفتگو با مهر، در خصوص وضعیت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: مدت نسبتا زیادی را برای تدریس کلاس‌های مربیگری در کشور نپال بودم، اما پیگیر لیگ برتر و به خصوص بازی‌های استقلال بودم. به جرات می‌گویم استقلال در آخرین بازی‌اش در لیگ برتر کاملا متحول شده بود. در اصفهان یک استقلال دیدیم تا حدود زیادی نزدیک به استقلال.

 

مدرس رسمی فیفا ادامه داد: تاریخ فوتبال نشان داده که هیچ تیم و هیچ مربی‌ای از اعتماد کردن به بازیکن جوان ضرر نکرده. منصوریان هم سرانجام به همین نتیجه رسید. خود منصوریان گفت چند هفته دیر به این نتیجه رسیده. به نظر من هم ای کاش این انقلاب قدری زودتر در این تیم صورت گرفته بود.

 

اقبالی خاطرنشان ساخت: سرمربی جوان و فهیم استقلال بهترین تصمیم دوران مربیگری‌اش را در همین هفته آخر گرفت. هرچند که قدری دیر بود، اما از آنجا که می‌گویند جلوی ضرر را از هرکجا بگیرید استفاده است، من می‌گویم استقلال از این تصمیم شجاعانه و جسورانه و البته منطقی منصوریان استفاده می‌برد.

 

وی افزود: حسینی را در درون دروازه استقلال خوب دیدم. او قابلیت های بزرگ شدن را دارد. از تکنیک قابل قبولی برخوردار است، رفلکس بدنی‌اش خوب است و شعور تاکتیکی بالایی دارد. از همه این ها بالاتر روحیه بسیار خوبی دارد. من شناخت قبلی از او نداشتم و این برای اولین بار بود که دقیق عملکرد این بازیکن را دیدم. ما به جرات می گویم او به زودی بهترین دروازه بان ایران می‌شود.

 

مربی سابق استقلال گفت: منصوریان با میدان دادن به حسینی ثابت کرد که برای او منافع تیمی به مراتب به منافع فردی افراد و بازیکنان ارجحیت دارد. همین حس او نسبت به تیم باعث حتی در روزی که پیروز میدان نبوده، اما هواداران اقبال فراوانی نسبت به او داشته نشان دهند. 

 

اقبالی در خصوص نیم فصل اول لیگ برتر نیز گفت: شرایط به گونه‌ای پیش رفت که به طور کلی تیم‌هایی که فصل گذشته را خوب تمام کرده بودند توانستند همان روند را در فصل جدید هم ادامه دهند. البته تیم استقلال خوزستان از این روند مستثنی بود چرا که این تیم با مشکلات عدیده مالی مواجه بود. در عصری زندگی می کنیم که اقتصاد در فوتبال نقش بسیار مهمی دارد. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------