افتخاری به دنبال حفظ دروازه‌بان پرحاشیه/ فریبا و عبداللهی حذف می‌شوند؟



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی  , سیدرضا افتخاری

آیا سیدرضا افتخاری، دروازه‌بان پرحاشیه استقلال را در این تیم نگه می‌دارد؟

به گزارش ایلنا، در حالی که ماندن یا نماندن سیدمهدی رحمتی در تیم استقلال این روزها به سوژه داغ رسانه‌های ورزشی تبدیل شده، این علیرضا منصوریان است که سعی کرده برای دوری از حاشیه‌ها به ترکیه سفر کند.

 

در توضیح این سفر آمده است که سرمربی استقلال برای دیدار با خانواده خود به ترکیه سفر کرده و تا روز شنبه قرار است محمد خرمگاه تیم منصوریان را تمرین دهد. این سفر البته تداعی‌گر سفر عجیب و غیرمنتظره بهرام افشارزاده در نیم فصل رقابت‌های لیگ در سال گذشته است. آنجا که سرپرست پرحاشیه باشگاه استقلال به جای حل و فصل مشکلات استقلال سفر به آمریکا و دیدار با خانواده‌اش را به هر چیز دیگری ترجیح داد.

 

البته سفر منصوریان از این حیث می‌تواند قابل دفاع باشد که او قصد ندارد بیش از اینها درباره موضوع قرار گرفتن رحمتی در لیست خروجی‌های استقلال تحت فشار یا سئوال رسانه‌ها و هواداران قرار بگیرد. با همه اینها اما افتخاری، مدیرعامل باشگاه استقلال اصلی‌ترین حامی مهدی رحمتی است. شاید حمایت او از منصوریان آن هم در روزهایی که می‌توانست این مربی جوان را برکنار کند، حالا باعث شود تا او کنار آمدن منصوریان با رحمتی را بدیهی‌ترین حق خود بداند. 

 

طبق برنامه اعلام شده است که بعد از بازی با سپاهان تمرینات استقلال از روز جمعه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی پیگیری شود و با توجه به غیبت منصوریان تمرین آبی‌پوشان زیر نظر محمد خرمگاه آغاز خواهد شد. علیرضا منصوریان نیز شنبه به تهران برمی‌گردد و پس از آن تمرینات آبی‌پوشان را زیر نظر خواهد گرفت. باید دید استقلال برای حل مشکلات فنی و غیرفنی خود که عمدتا به حضور یا عدم حضور رحمتی در این تیم برمی‌گردد چه تدبیری خواهد اندیشید. به نظر می‌رسد جدا از موضوع مهم رحمتی، حالا قرار گرفتن نام دو دستیار منصوریان در لیست خروجی‌های باشگاه نیز به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است. برخی رسانه‌ها بهتاش فریبا، و نصرالله عبداللهی را گزینه‌های اصلی کنار رفتن از کادر فنی استقلال برشمرده‌اند اما هنوز این خبر به طور رسمی تایید نشده است. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------