آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

آب پاکی پرسپولیسی ها روی دست مدافع قرمزها



اخبار,اخبار  ورزشی,سرمربی تیم پرسپولیس


اخبار ورزشی - آب پاکی پرسپولیسی ها روی دست مدافع قرمزها

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: از طرف سرمربی و سرپرست تیم پرسپولیس نامه‌ای با مضمون بخشش حقیقی و صادقیان به دست ما نرسیده است.

در اواخر سال 92 و در جریان بازی دوستانه پرسپولیس - نفت تهران درگیری فیزیکی بین رضا حقیقی و پیام صادقیان رخ داد. پس از این درگیری کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس هر 2 بازیکن را به 15 درصد کسر از قرارداد جریمه کرد. البته همان موقع اعلام شد اگر پرسپولیس خوب نتیجه بگیرد و این بازیکنان تا پایان فصل رفتار خوبی داشته باشند، جریمه آنها بخشیده می‌شود.

محمود سالارکیا در گفت‌وگو با  تسنیم، در مورد اینکه آیا پس از نایب قهرمانی در لیگ جریمه این 2 بازیکن بخشیده می‌شود، گفت: فعلاً از طرف سرمربی و سرپرست تیم نامه‌ای با مضمون بخشش این 2 بازیکن به دست ما نرسیده ولی اگر این اتفاق رخ دهد بعد از تشکیل جلسه کمیته انضباطی این مسئله را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 وی در خصوص اینکه آیا تغییری در جریمه مهرداد پولادی صورت گرفته است، اظهار داشت: پولادی برای اعتراض به حکم خود چیزی ننوشته است. اگر ظرف مدت معین (20 روز از زمان صدور حکم) اعتراضی به دست ما نرسد رای صادره قطعی خواهد بود.
 اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------