مدارک ایران برای میزبانی جام جهانی ۲۰۲۰ فوتسال به فیفا ارسال شد



"

فدراسیون فوتبال مدارک لازم برای اخذ میزانی مسابقات فوتسال جام جهانی ۲۰۲۰ را کامل و برای فدرسیون جهانی فوتبال ارسال کرد.

 به گزارش  مهر  سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: «پس از ماهها تلاش و با حمایت مستقیم و پیگیری های مکرر وزیر ورزش و جوانان و علاقه مندی وی در راستای توسعه و موفقیت ورزش کشور، فدراسیون فوتبال موفق شد تا کلیه فرم های مربوط به اخذ میزبانی رویداد بزرگ جهانی در سال ۲۰۲۰ را تکمیل و ارسال کند.

 

 ۱۲ کشور درخواست میزبانی خود را برای این مسابقات اعلام کرده بودند و به ۵ کشور نیز تا به امروز فرصت داده شده بود تا مدارک تکمیلی خود را ارسال کنند. بر همین اساس فدراسیون فوتبال پس از ماهها تلاش توانست از ۱۰ وزارت خانه و سازمان های مربوطه امضا های لازم را اخذ و در مهلت مقرر از سوی فیفا، آنها را به فدراسیون جهانی فوتبال ارسال کند.

 

بدون شک این امر بدون حمایتها، پیگیری و تلاش وزیر محترم ورزش و جوانان و دولت محترم جمهوری اسلامی ایران و وزارت خانه های مربوطه میسر نمی شد. حمایتهای سلطانی فر و علاقمندی وی و ورود مستقیم در راستای تحقق تکمیل مدارک باعث شد تا تمامی ضمانت نامه های لازم  با امضای وزرای وزارت خانه های مختلف که کمال همکاری را داشته اند، اخذ و در موعد قانونی (۹ دی ماه ۹۵) است، برای فیفا ارسال شود.

 

فدراسیون فوتبال از تلاشهای وزیر و رزش و جوانان، دولت جمهوری اسلامی ایران، وزارتخانه ها، ارگانها و مسئولان استانهای شهرهای میزبان که نهایت همکاری و حمایت از فدراسیون و فوتبال کشور را برای این امر مهم داشته و در راستای این میزبانی از هیچ تلاش و حمایتی دریغ نکرده اند، تقدیر و تشکر می کند.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------