آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

ذوب آهن- تراکتورسازی؛ زیبا و جذاب مثل فینال!/ اولین حریف لیگ‌‌ برتری شاگردان قلعه‌نویی



  اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی ,جام حذفی

دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی روز شنبه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بین تراکتورسازی و ذوب آهن برگزار می‌شود. 

به گزارش فارس، ذوب آهن قهرمان دو دوره متوالی جام حذفی اکنون برای حضور در سومین فینال باید از تراکتورسازی تبریز عبور کند. این مسابقه قطعا به اندازه فینال جام حذفی این دوره جذاب‌‌ و دیدنی است. ذوب آهن در لیگ برتر با مجتبی حسینی خوب نتیجه گرفته و اکنون در رویای تکمیل سه‌گانه‌ قهرمانی‌اش است. ذوب آهن که این فصل هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد در جدول لیگ برتر هم در رده سوم و پشت سر تراکتورسازی تبریز است. قرمزپوشان تبریزی البته 5 امتیاز بیشتر از ذوب آهن دارند اما لیگ برتر با  جام حذفی متفاوت است. تراکتورسازی در هفته ششم لیگ برتر در اصفهان 2 بر یک ذوب آهن را شکست داد اما اکنون این ذوب آهن با ذوب آهن ابتدای فصل تفاوت‌های زیادی پیدا کرده و تیمی قدرتمند محسوب می‌شود.

 

برنده این بازی یک پای فینال خواهد بود. تراکتورسازی تیمی قدرتمند با مهره‌هایی تاثیرگذار و نامدار است اما ذوب آهن یک تیم به معنای واقعی است  که بازیکنانش اکثرا جوان و دونده هستند. دو تیم فوتبال را تاکتیکی و با برنامه بازی می‌کنند و باید دید در این مسابقه شاگردان کدام مربی کم اشتباه‌تر در میدان حاضر می‌شوند. شاگردان مجتبی حسینی یا شاگردان امیر قلعه‌نویی، در جام حذفی شاید اولین اشتباه آخرین اشتباه باشد و یک تیم را از رسیدن به فینال محروم کند. نکته قابل توجه در این بازی رویارویی تراکتورسازی با اولین حریف لیگ برتری خود است. 

 

مسیر ذوب آهن برای رسیدن به نیمه نهایی:

 

ذوب آهن 6- شهردای بوشهر 5( ضربات پنالتی)

 

ذوب آهن یک  - اکسین البرز صفر

 

ذوب آهن 3- ماشین سازی تبریز 2

 

ذوب آهن 2- گسترش فولاد تبریز صفر

 

شاگردان مجتبی حسینی مسیر سختی را تا این مرحله طی کردند و در همان بازی اول مقابل تیم بوشهری هم کارشان گره خورده بود.

 

مسیر تراکتورسازی تا رسیدن به نیمه نهایی:

 

تراکتورسازی 2- فولاد یاسوج صفر

 

تراکتورسازی یک - ملوان صفر

 

تراکتورسازی 2- برق جدید شیراز صفر

 

تراکتورسازی 3- نفت و گاز گچساران یک

 

شاگردان قلعه‌نویی برای رسیدن به نیمه نهایی مسیر ساده‌تری را نسبت به ذوب آهن طی کردند و ذوبی‌ها اولین حریف لیگ برتری شاگردان قلعه‌نویی در این جام محسوب می‌شوند.

 

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی امروز( جمعه) ساعت 13 و 45 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بین سپاهان و نفت تهران برگزار می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------