آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

رحمتی ظرفیت نیمکت‌نشینی را داشت/ جوان‌های استقلال خیلی خوب بودند



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی ,باشگاه استقلال

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه رحمتی ظرفیت نیمکت نشینی را داشت گفت: از نمایش استقلال برابر سپاهان لذت بردم و بارها به خاطر صحنه‌های جذاب این بازی به وجد آمدم.

 علی جباری در گفتگو با  مهر در خصوص دیدار استقلال مقابل سپاهان در اصفهان اظهار داشت: این تیم کجا و آن تیمی که در بازی‌های قبلی می‌دیدیم کجا؟ در استقلال یک انقلاب صورت گرفته و این تیم به ایده آل نزدیک شده است.

 

کاپیتان سابق استقلال ادامه داد: البته این تیم باید خیلی بهتر از این شود. اما در مقایسه با بازی های اخیر استقلال، این بازی خیلی متفاوت بود و کاری کرد که من بعنوان یک پیشکسوت استقلال بارها در این بازی احساساتم را بروز دهم. من که به این تیم خیلی امیدوار شدم.

 

وی افزود: منصوریان باید در تعطیلات نیم فصل هم هوشمندانه دو سه مهره به تیمش اضافه کند و هم بکوشد تا نقاط ضعف تیم را ترمیم کند. حتما با ادامه این روند استقلال به روزهای اوج و بالای جدول باز خواهد گشت.

 

پیشکسوت آبی‌ها اضافه کرد: جوانگرایی در استقلال بزرگترین ویژگی این تیم در بازی دیروز بود. جوان‌های استقلال فوق العاده بودند و یکی از یکی بهتر. آنها انگیزه زیادی داشتند و باعث شدند روند حرکت تاکتیکی استقلال بهتر از بازی های گذشته شود.

 

جباری در خصوص نیمکت نشینی رحمتی در این بازی گفت: رحمتی دروازه‌بان بزرگی هست و بزرگ هم خواهد ماند. یک بازی نیمکت نشینی نمی تواند توانایی های او را زیر سئوال ببرد. اما هر دروازه بان بزرگی هم ممکن است  زمانی به نیمکت نشینی و استراحت نیاز داشته باشد.  

 

وی اضافه کرد: رحمتی با ظرفیت بالایی که داشت خیلی راحت این موضوع را پذیرفت و همه دیدند که خودش حسینی را گرم کرد و به او روحیه داد.

 

جباری در خاتمه گفت: آبی‌ها همچنان در ساختار دفاعی‌شان ضعف‌هایی دارند که باید برای نیم فصل دوم مرتفع شود. در بازی با نفت هم دیدیم که گل‌هایی یک شکل خوردند و در بازی مقابل سپاهان هم دیدیم که بارها مهاجمان سپاهان در موقعیت گل قرار گرفتند که درخشش حسینی باعث شد دروازه تیم باز نشود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------