آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

فهرست جدید تیم ملی بدون آندو ، ماهینی و سوشامکانی



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,تیم ملی

آندرانیک تیموریان در اردوی جدید تیم ملی نیز غایب است و این در حالی است که کی روش بعد از خط زدن نام کاپیتان تیم ملی که اکنون روزهای خوبی در ماشین سازی سپری نمی کند، اعلام کرده بود به دلیل شرایط جوی مالزی از نام او عبور کرده بود.

 کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی 19 بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت کرد. 

 

به گزارش عصرایران ، تیم ملی ایران برای اردوی تدارکاتی راهی امارات می شود و در دوبی مقابل مراکش قرار خواهد گرفت دیداری تدارکاتی مهمی که کی روش برای برگزاری اش زحمت زیادی کشیده است. 

 

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی به این شرح است:

  

دروازه‌بان ها: علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، رشید مظاهری

 

مدافعان: رامین رضاییان، سید جلال حسینی، محمد انصاری، میلاد محمدی، عزت الله پورقاز، وحید محمدزاده

 

بازیکنان میانی: امید ابراهیمی، کمال کامیابی نیا، احسان حاج صفی، داریوش شجاعیان

 

مهاجمان: مرتضی تبریزی، سروش رفیعی، وحید امیری، احسان پهلوان، مهدی طارمی، ساسان انصاری

  

بازیکنان دعوت شده به اردو باید فردا (یکشنبه) ساعت 19:30 با در دست داشتن گذرنامه، خود را به کادر فنی تیم ملی در هتل المپیک معرفی کنند.

 

* بر این اساس سوشا مکانی در آخرین دیدار تیم ملی وظیفه حراست از دروازه را برعهده داشت در این لیست قرار نگرفته است. این در حالی است که با پایان لیگ نروژ این بازیکن مشکلی برای حضور در اردوی تیم ملی نداشت.

 

* حسین ماهینی از جمع پرسپولیس در اردوی جدید حضور ندارد تا سهمیه این تیم کاهش یابد و اکنون 7 بازیکن در تیم ملی داشته باشد.

 

* ساسان انصاری با توجه به درخشش در دیدارهای اخیر فولاد مجوز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرده و کارلوس کی روش آقای گلی این بازیکن در پایان نیم فصل را با حضور در تیم ملی مورد توجه قرار داده است.

 

* علیرضا بیرانوند بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بار دیگر در تیم ملی حضور یافته است تا شانس دریافت پیراهن شماره یک را دریافت کند.

 

* امید ابراهیمی تنها استقلالی حاضر در این لیست است و این در حالی است که طی روزهای اخیر گمانه زنی زیادی در خصوص احتمال ملی پوش شدن دیگر بازیکنان این تیم نیز به گوش می رسید.

 

* آندرانیک تیموریان در اردوی جدید تیم ملی نیز غایب است و این در حالی است که کی روش بعد از خط زدن نام کاپیتان تیم ملی که اکنون روزهای خوبی در ماشین سازی سپری نمی کند، اعلام کرده بود به دلیل شرایط جوی مالزی از نام او عبور کرده بود.

 

* روزهای خوب ذوب آهن باعث شده تا این تیم نیز در کنار پرسپولیس بیشترین سهمیه را در تیم ملی به خود اختصاص دهد. در لیست جدید تیم ملی رشید مظاهری، احسان پهلوان، وحید محمدزاده و مرتضی تبریزی نفرات ذوبی لیست جدید تیم ملی هستند.

 

* از تراکتورسازی محمدرضا اخباری، سروش رفیعی در رده بعدی بیشترین سهمیه در لیست تیم ملی قرار دارد.

 

* استقلال خوزستان با یک نماینده ( عزت پورقاز) و گسترش فولاد نیز با یک نماینده (داریوش شجاعیان) سهمیه های بعدی تیم ملی را به خود اختصاص داده اند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------