آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آنچلوتی: رئال‌مادرید هرگز نمی‌میرد | گواردیولا: خوب بازی کردیم، اما بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: همه تصور می‌کردند که ما مرده‌ایم اما رئال…

کاسبان انتخابات!



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی , انتخابات

انتخابات ریاست فدراسیون‌های ورزشی بعضا با انواع و اقسام حاشیه‌ها و بعضا اقدامات سودجویانه از سوی برخی کاندیداها همراه است که فقط برای کناره‌گیری به نفع نامزدهای مطرح با هدف رسیدن به اهداف شخصی وارد گود می‌شوند.

 به گزارش ایسنا، نگاهی به روند برگزاری انتخابات بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی نشان می‌دهد بسیاری از افرادی که برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون‌های مختلف ورزشی ثبت نام می کنند با علم به اینکه هیچ شانسی برای انتخاب شدن ندارند صرفا با اهدافی خاص اقدام به ثبت نام می‌کنند.

 

اینکه شرایط برای حضور افراد با دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در هر انتخابی به شرط دارا بودن شرایط قانونی مهیا شود امری پسندیده و خوب است که می تواند در نهایت امکان بهترین انتخاب را فراهم کند اما روند برگزاری انتخابات فدراسیون‌های ورزشی طی سال‌های اخیر نشان می‌دهد بسیاری از این افراد با آگاهی از این امر که هیچ شانسی برای برنده شدن در انتخابات ندارند وارد این کارزار می‌شوند.

 

معمولا این قبیل افراد پس از تایید صلاحیت، وارد رایزنی با افراد اصلی که شانس بیشتری نسبت به سایرین دارند می‌شوند و پشت پرده به تفاهم‌هایی نیز می‌رسند تا در نهایت با گرفتن وعده‌هایی برای گرفتن پست و ... در روز انتخابات و یا قبل از آن با تعریف و تمجید از این افراد به نفع آنها کناره‌گیری کنند تا به این صورت جو انتخابات را به نفع این افراد تا حد زیادی نیز تغییر دهند.

 

اخیرا نیز تعداد زیادی از افراد برای حضور در انتخابات یکی دو فدراسیون‌ ورزشی تایید صلاحیت شدند که در تازه‌ترین اقدام یکی از کاندیداها که ظاهرا عجله زیادی برای اعلام حمایت داشته چند روز مانده به روز برگزاری انتخابات به نفع یکی دیگر از کاندیداها انصراف خود را اعلام کرده است. وقتی این اقدام بودارتر می‌شود که اطرافیان این افراد سعی می‌کنند این کناره‌گیری به نفع فلان نامزد را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

 

قطعا وزارت ورزش و جوانان نمی‌تواند جلوی تایید صلاحیت افرادی که واجد شرایط قانونی هستند را بگیرد اما با نظارت دقیق بر این موضوع حیاتی می‌توان از گرفتن پست توسط این قبیل افراد در فدراسیون مورد نظر جلوگیری کرد تا حدالامکان انتخابات فدراسیون‌های ورزشی در فضایی عادلانه‌تر و بدور از زد و بندهای پشت پرده برگزار شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------