آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شکست سنگین الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا

الهلال بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را واگذار کرد و رکورد شکست ناپذیری اش شکسته شد! به گزارش دیلی فوتبال؛ تیم های…

انتقاد مراکشی‌ها از بلاتکلیفی بازی با ایران



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,تیم ملی فوتبال مراکش

تیم ملی فوتبال مراکش برای بازی با ایران بلاتکلیف است و این مسئله انتقاد سایتهای خبری این کشور را در پی داشته است.

 به گزارش مهر: در حالی که قرار بود تیم ملی فوتبال ایران در تعطیلات نیم فصل اردوی چند روزه ای را در امارات برگزار کند و در جریان این اردو با تیم مراکش بازی تدارکاتی انجام بدهد، هنوز وضعیت برگزاری این مسابقه نامشخص است.

 

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران چند روز پیش برای رتق و فتق امور و انجام هماهنگی های لازم به امارات رفت و از سوی دیگر اسامی بازیکنان تیم ملی برای حضور در این اردو روز گذشته اعلام شد. با این حال تکلیف اردوی امارات هنوز مشخص نیست و این مسئله صدای مراکشی ها را که برای این بازی قبل از حضور در مسابقات جام ملتهای آفریقا برنامه ریزی کرده بودند را در آورده است.

 

یکی از سایتهای مراکشی در گزارشی با تیتر «ایران سرمربی مراکش را به دردسر انداخته است» در این خصوص نوشت: «رینارد سرمربی فرانسوی مراکش بعد از خطر لغو بازی تدارکاتی با تیم ملی ایران به دردسر افتاده است. طبق برنامه قرار بود تیم های ایران و مراکش روز جمعه در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم بروند اما این مسابقه در آستانه لغو شدن قرار دارد چون ایران می خواهد این بازی را با حضور تماشاگرانش برگزار کند در حالی که مسئولان اماراتی مایل به این کار نیستند و از وقوع بعضی اتفاقات با حضور تعداد زیاد تماشاگران ایرانی می ترسند.»

 

در ادامه این گزارش آمده است: «اگر دو طرف بر موضع خود مبنی بر لغو برگزاری این دیدار پافشاری کنند، تیم ملی مراکش پیش از بازی‌های جام قهرمانی آفریقا تنها یک دیدار دوستانه با تیم ملی فنلاند برگزار خواهد کرد و سپس برای مسابقات جام ملتهای آفریقا راهی گابن می شود.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------