آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

منصوریان بنزین سبز را به استقلال تزریق کرد



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,منصوریان

در میان هیاهو در استقلال، سه بازیکن از تیم امید به تمرینات استقلال اضافه شدند که در میان آنها یک هافبک دفاعی و یک دروازه بان هم دیده می شوند.

 به گزارش مهر، وسط همه جار و جنجال های اخیر در استقلال، سه بازیکن به تیم بزرگسالان اضافه شده و در تمرینات این تیم شرکت می کنند. مهرداد لشنی« دروازه بان»، طاها شریعتی«مدافع میانی» و البته حسین ابرقویی«هافبک دفاعی»  از تیم امید استقلال به بزرگسالان آمده اند و پا به پای بزرگان کار می کنند.

 

استقلال طی همه سال های اخیر بهترین بازیکنانش را از تیم امید و جوانان خود به کار گرفته است، بازیکنانی مثل جباری ها، تیموریان ها، قربانی ها، صادقی ها، طالب لو ها، یعقوب و محسن کریمی ها، فرشید اسماعیلی ها، پیروز قربانی ها، حسین حسینی ها و ... همه محصول های آکادمی خود استقلال بوده اند و امروز هم در تیم این جوان ها بودند که بهتر از ستاره های نام دار در استقلال عمل کردند آنچه استقلال در نیم فصل اول به دست آوردفقط روی شانه های این بازیکنان بوده است. در واقع استقلال هرگز از استفاده از جوان ها ضرر نکرده اما هر سال میلیاردها تومان بعلاوه جنجال های بزرگی را با استفاده از ستاره ها  متضرر شده است.

 

این روزها که همه درگیر لیست ورود و خروج احتمالی هستند، منصوریان بهترین حرکت را انجام داد. به نظر می رسد او حالا به سمت کاری که بلد است حرکت می کند یعنی استفاده از جوان ها مثل زمان مربیگری اش در نفت تهران که حتی به مدارج بالای آسیا هم با همان جوان ها رسید.

 

منصوریان این کار را بهتر از استفاده از ستاره ها بلد است و ظاهرا کنترل آنها  از عهده منصوریان بر نمی آید. در هر صورت اگر منصوریان از این بازیکنان بعلاوه روزبه چشمی استفاده کند ممکن است نیم فصل دومش بهتر از نیم فصل اول شود و حتی اگر چنین نباشد باز هم باید تاکید کرد که کمترین دست آورد استقلال در سالی که دست آورد مقامی و افتخاراتی دور از دست رس به نظر می رسد می تواند جوان گرایی در استقلال باشد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------