علت جدایی کی روش بعد از جام جهانی از فوتبال ایران مشخص شد!



اخبار,اخبار  ورزشی,کروش

 

 اخبار ورزشی - کروش از ایران می رود تا سرمربی منچستر یونایتد شود؟

  سرمربی تیم ملی ایران بعد از 3 سال و چند ماه حضور در تهران ممکن است با پایان جام جهانی هدایت منچستر یونایتد را بر عهده بگیرد.

  همچنان فصل ناکام مویس با منچستر ادامه دارد و این تیم نتوانسته حتی این قدر بازیکن رو کند تا شاید مالکان این تیم معتقد باشند که اگر به مویس هم مثل فرگوسن برای چند سال زمان داده شود ، او می تواند تیم را از بحران نجات دهد.

به گزارش خبرآنلاین ؛نتایج این فصل منچستر در نبود فرگوسن ضربه ای بزرگ به برند این تیم زده است و ناکامی در همه عرصه های فوتبالی آنها را به تیمی معمولی برای سال بعد در لیگ برتر جزیره بدل کرده است. حالا دیگر فرگوسن هم خیلی حمایتی از مویس نمی کند و همه منتظر پایان فصل هستند. البته دیلی میل پا را فراتر گذاشته و می نویسد شاید این اتفاق حتی زودتر از پایان فصل بیفتد.

دیلی میل در جدیدترین شماره خود از شرایط منچستر می نویسد:« خانواده گلیزر آماده اند تا در هفته آینده مویس را اخراج کنند.» طبق معمول با قوت گرفتن شایعه رفتن مویس در منچستر چند اسم بزرگ سر زبان ها می افتد و مربی محبوب سنتی هواداران این تیم کسی نیست غیر از کارلوس کروش پرتغالی. او که سال ها در این تیم دست راست فرگوسن بوده و مربی اسکاتلندی سرشناس همه جا از او تعریف می کند.

هواداران تیم هم مربی پرتغالی شان را دوست دارند. دیلی میل در این باره می نویسد:«کارلوس کروش که از ابتدای فصل احتمال حضورش در منچستر وجود داشت حالا در کنار یورگن کلوب شانس بالایی دارد برای هدایت منچستریونایتد.کروش که بزودی با ایران به جام جهانی می رود بعد از این بازی ها دیگر قراردادی با ایران ندارد و احتمالا به اروپا بر می گردد.»

روزنامه انگلیسی درحالی از رفتن کروش به منچستر می نویسد که تقریبا جدایی او بعد از جام جهانی از فوتبال ایران مشخص شده است. دور جدید دعواها میان او و مدیران فدراسیون فوتبال بر سر آماده سازی جام جهانی نشان می دهد نه او از ایده آل هایش برای تیمداری پایین می آید و نه این امکان هست که بتوان ایده آل های فوتبال ایران را بالا برد. پس دو طرف به یک تعامل بینابینی برای پایان همکاری رسیده اند.

کروش حالا پس از 3 سال و چند ماه سر و کله زدن با انواع مربیان لیگ برتر ایران می تواند بازگشتی یکباره به فوتبال روز دنیا داشته باشد. برای او موفقیت در جام جهانی در صورت چشم داشتن به پیشنهاد منچستر ، اهمیت زیادی پیدا می کند. چیزی که این روزها خیلی برایش روشن نیست و به آن امیدی ندارد چون اردوهای تیم ملی با شرایط بدی پی گرفته می شوند.

کروش پیشتر وقتی با پیشنهاد تاتنهام برای مربیگری روبرو شده بود به محله 2-4-4 گفته بود:« واقعا داشتن پیشنهاد مربیگری از تیمهای بزرگ لیگ برتر یک افتخار است اما باید این پیشنهاد  ها را بعد از پایان ماموریتم در ایران بررسی کنم.» ماموریتی که او اسمش را گذاشته ماموریت غیر ممکن . ماموریتی که به جای هنرپیشه هایی چون تام کروز ، برای او ستاره هایش قوچان نژاد ، دژاگه ، داوری ، تیموریان ، جهانبخش ، سردار آزمون ، انصاری فرد ، بیت آشور، نکونام و احتمالا هاشم بیک زاده هستند.

اخبار ورزشی  - خبر آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------