آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

عنایتی: منصوریان نباید از اول فصل به رحمتی اجازه دخالت می‌داد



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی ,عنایتی

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه از لحاظ ذهنی نمی تواند به فوتبال ادامه بدهد، گفت: علیرضا منصوریان نباید از ابتدای فصل به مهدی رحمتی اجازه دخالت در مسائل باشگاه را می‌داد.

  به گزارش مهر، غلامرضا عنایتی درباره اینکه گفته بود اگر نتواند در استقلال از فوتبال خداحافظی کند با کمک پسرش و با یک لباس استقلال این کار را انجام خواهد داد، گفت: متاسفانه در ایران هیچ برنامه ای برای خداحافظی بازیکنان نداریم. خود بازیکن باید برنامه ریزی کند، تصمیم بگیرد و اجرا کند. پیش از این امثال علی دایی، علی کریمی و مهدی مهدوی کیا بودند که برایشان بازی خداحافظی نگرفتند؛ من که کوچکتر از این عزیزان هستم.

 

وی افزود: ان شاءالله شرایط فراهم شود، آخر فصل از فوتبال خداحافظی کنم.

 

مهاجم تیم صبای قم تاکید کرد: البته هنوز تصمیمی نگرفته ام. خودم احساس می کنم که از لحاظ ذهنی نمی توانم به فوتبال ادامه بدهم، از لحاظ بدنی هیچ مشکلی ندارم و کاملا آماده ام اما چیزهایی که در این فوتبال می بینیم من را از لحاظ روحی تحت تاثیر قرار می دهد.

 

عنایتی در پاسخ به این سوال که چه مسائلی در فوتبال او را اذیت می کند، گفت: احساس می کنم فوتبالیست های فعلی به خاطر شرایطی که ایجاد شده  احساس بزرگ بینی دارند. این به خاطر نبود مدیریت و مربیانی است که به آنها آموزش بدهند و همین مساله باعث دخالت های بیجا می شود. گاهی از بازیکنان در جاهایی استفاده می شود که در جایگاه آنها نیست. من نمی توانم این مسائل را تحمل کنم.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که اگر خداحافظی اش از فوتبال با تیم استقلال فراهم نشود، چه کار خواهد کرد، تاکید کرد: همانطور که قبلا گفتم با کمک پسرم از فوتبال خداحافظی می کنم. استقلال یک تیم معمولی نیست. من خاطرات زیادی از این تیم دارم. احترام زیادی برای هواداران استقلال قائلم و اگر نتوانتم با این تیم از فوتبال خداحافظی کنم صد درصد با کمک فرزندم این کار را خواهم کرد.

 

عنایتی یادآور شد: تا زمانی که تاریخ مصرف داشته باشید در این فوتبال به شما توجه می کنند. من در ۲۷ سالگی دو بار آقای گل شدم و قرار نیست هر چه سنم بالا می رود در همان شرایط باقی بمانم. در فوتبال تا زمانی که تاریخ دارید از شما استفاده می کنند. زمان گذشته از الان بهتر بود و پیشکسوتان را در تیم نگه می داشتند. باور کنید من برای خودم ناراحت نیستم بلکه این مشکل فوتبال ماست.

 

وی ادامه داد: وقتی یک بازیکن ۱۰ سال از عمرش را برای یک تیم می گذارد نباید در سال یازدهم با او رفتار بدی داشت. اگر آن بازیکن می خواهد در سال یازدهم خداحافظی کند باید این کار را برای او انجام دهند و اگر می خواهد از تیم جدا شود باید خیلی شکیل و زیبا زمینه اش را فراهم کنند.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: چه اشکالی دارد یک بازیکن بعد از ۱۰ سال باز هم در تیم بماند. این همه بازیکن سفارشی در تمام تیم ها وجود دارد، چطور یک بازیکنی که ۱۰ سال از عمرش را برای یک تیم گذاشته نمی تواند بماند.

 

عنایتی در ادامه به آرش برهانی و جدایی اش از استقلال اشاره کرد و گفت: آرش هم ۱۰ سال از عمرش را برای استقلال گذاشت. چرا نباید بازیکنی مثل او در استقلال بماند؟ چون منافع یکسری از آدم ها با وجود برهانی در خطر می افتد و یکسری نمی توانستند این را ببینند. این آدم ها زحمات ۱۰ ساله یک بازیکن را بر باد می دهند.

 

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکل به وجود آمده در این تیم بین مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان، کاپیتان و سرمربی آبی ها و اینکه حق را به کدام می دهد، گفت: من حق را به هیچکدام نمی دهم. منصوریان یک استقلالی بزرگ است و رحمتی هم دروازه بانی است که امتیازات بسیاری برای استقلال گرفته ولی حتما یک زمانی خودمان کاری کرده ایم که حالا این نتیجه اش می شود.

 

عنایتی که با رادیو تهران گفتگو می کرد، تاکید کرد: اگر منصوریان از روز اول نمی گذاشت رحمتی در مسائل جذب بازیکن دخالت کند این مسائل رخ نمی داد. منصوریان در این زمینه خیلی از رحمتی کمک گرفت. این به خودی خود بد نیست. یک زمانی سرمربی به یکی از بازیکنانش می گوید رابطه ات با فلان بازیکن خوب است و زمینه حضورش را در تیم فراهم کن ولی اینکه بخواهد در تمام مسائل به بازیکن خود میدان بدهد و دخالت کند همین اتفاقات رخ می دهد.

 

وی افزود: منصوریان خودش از اول اشتباه کرد و باید همان موقع فکر این روزها را می کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------