کفاشیان : برگزاری اردوهای خارجی برای بازی های تدارکاتی است



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی, کفاشیان

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری اردوهای تیم ملی در دیگر کشورها فقط برای انجام بازی های تدارکاتی است .

 علی کفاشیان روز دوشنبه در حاشیه برگزاری سمینار دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال کشور در گفت و گو با  ایرنا در مورد حضور تیم ملی در اردوی امارات و لغو بازی تدارکاتی اظهار کرد : برگزاری اردو در امارات به تشخیص کادر فنی بوده و هدف از حضور تیم در این اردو تنها برگزاری بازی تدارکاتی است که تیم راهی امارات شده است .

 

وی تصریح کرد : قرار بود که این بازی تدارکاتی برگزار شود که متاسفانه در لحظه آخر اعلام کردند که این دیدار لغو شده است ، تمامی کارهای مقدماتی و رزرو ها برای تیم انجام شده بود که در این صورت کاری نمی توان انجام داد اما سعی می کنیم که اگر تیمی پیدا شد این بازی برگزار شود .

 

وی تاکید کرد که برگزاری این اردوها در خارج از کشور بیشتر برای دیدارهای تدارکاتی است که اگر انجام نگیرد مکانی همچون کیش و سایر نقاط در ایران وجود دارد که بهتر می توان این اردوها را برگزار کرد .

 

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در مورد حضور خود در فدراسیون اظهار داشت : 12 سال است که بازنشسته هستم اگر کسی با حضور من در فدراسیون مشکلی دارد مطرح کند که آن را حل کنیم و حضور من از نظر قانونی هیچ منعی ندارد .

 

وی گفت: در طی این 12 سال چهار سال دبیر کل المپیک بودم و بعد از آن نیز در فدراسیون فوتبال حضور دارم و تاکنون مشکلی نبوده است .

 

سمینار دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال کشور نیم فصل 95-96 تا 16 دی ماه در جزیره کیش ادامه دارد .

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------