فتاحی: برانکو هوادار تیم ملی نیست



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی , فتاحی

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر واکنش تندی به اظهارات سرمربی پرسپولیس داشت.

 به گزارش  ورزش سه ، سعید فتاحی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود با بیان اینکه برای من جای تعجب دارد و آقای برانکو واقعیت‌ها را پنهان می‌کند، ابراز کرد: در بهمن‌ماه سال گذشته کمیته مسابقات تقویم بازی‌ها را داد که 14 باشگاه نظرات‌شان را اعلام کردند.

 

او ادامه داد: این اردوی تیم ملی از ابتدای فصل نبود چون حریفی وجود نداشت؛ روز بیستم آبان‌ماه حریف تیم ملی داشتیم که آن مسابقه لغو شد؛ این اتفاقات و صحبت‌ها درحالی مطرح می‌شود که تمام رقیب‌های تیم ملی ایران در این تاریخ بازی دوستانه دارند.

 

فتاحی با تاکید بر اینکه بعد از قرعه‌کشی لیگ برتر تقویم لیگ شانزدهم را به باشگاه‌ها دادیم، گفت: در اردوی اول تیم ملی 34 روز تعطیلی داشتیم، در اردوهای دوم و سوم 11 روز لیگ تعطیل شد ولی حریفان ایران بیشتر از این اردو داشتند.

 

مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر تصریح کرد: در تاریخ بیست و هشتم آذرماه جلسه‌ای باحضور آقایان برانکو، طاهری، منصوریان و ... در سازمان لیگ داشتیم و تمام موارد را به ایشان گفته بودیم.

 

او عنوان کرد: اردوی فعلی تیم ملی قرار بود بیشتر باشد ولی آقای کی‌روش زمان را کمتر کرد چون پرسپولیس هفت ملی‌پوش داشت و گفتند دراختیار باشگاه‌شان باشند؛ بعد جای تعجب دارد آقای برانکو اینطور می‌گوید و شعار می‌دهند هوادار تیم ملی هستیم درحالی که فکر نمی‌کنم اینطور باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------