منصوریان تصمیمش در مورد رحمتی را گرفت/ این بار پا پس نمی‌کشد!



  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی ,منصوریان

سرمربی استقلال تصمیم نهایی خود در خصوص سیدمهدی رحمتی کاپیتان آبی پوشان را اتخاذ و آن را به هیات مدیره باشگاه اعلام کرده است.

به گزارش  مهر، از صحبت‌های علیرضا منصوریان نه بوی مماشات به مشام می‌رسد نه بوی سازش. مماشات و سازش با جریانی که در چهار فصل اخیر نقشش در تیم استقلال همچون چوب لای چرخ بوده است. جریانی که در نهایت منجر به فاصله گرفتن این تیم از مسیر قهرمانی می‌گردد.

 

نیم فصل حضور روی نیمکت استقلال فرصت مناسبی بود برای تجربه اندوزی سرمربی جوان آبی پوشان تا در تیم تحت رهبری اش «سره» را از «ناسره» تشخیص دهد. او حالا دوست و دشمن را در تیمش می شناسد و عاقلانه‌ترین تصمیمی که می‌تواند بگیرد، گرفتن درس عبرت از سرنوشت مربیانی مثل امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی در سالهای اخیر استقلال است. مربیانی که چوب مماشات و مصلحت اندیشی خود را خوردند و بعد از کنار رفتن از هدایت استقلال دست به یکسری افشاگری های مبهم در خصوص پشت پرده های این باشگاه زدند.

 

شکست استقلال در جام حذفی برابر نفت باب اتفاقات و حاشیه های تازه ای را برای استقلال باز کرد. علنی شدن نارضایتی و دلخوری منصوریان از عملکرد فنی و رفتارهای انضباطی کاپیتان تیمش که در نهایت منجر به اتخاذ یک تصمیم سخت با یک ریسک بالا شد. نیمکت نشینی کاپیتان در آخرین دیدار نیم فصل. ریسکی که البته جواب داد و منجر به این شد استقلال بهترین نمایشش در این فصل را با جوانانش ارائه دهد.

 

گمانه زنی نزدیک به واقعیت «قرار گرفتن نام کاپیتان در لیست مازاد بعد از نیمکت نشینی در اصفهان»، شکاف ایجاد شده بین سرمربی و کاپیتان را عمیق تر کرد. گرچه لیست موسوم به مازاد فعلا به صورت رسمی از سوی باشگاه ارائه نشد، اما حتی همین مطرح شدن این بحث نشان از جایگاه متزلزل کاپیتان در این تیم را دارد.

 

شواهد نشان می دهد مجموعه باشگاه استقلال بزودی تصمیم نهایی خود را در خصوص رحمتی خواهد گرفت. تصمیمی که از دو حالت خارج نخواهد بود. یا رحمتی در روزهای پیش رو از استقلال جدا خواهد شد و یا اگر در استقلال بماند، قطعا از حوزه اختیارات او بعنوان یک بازیکن و یا نهایتا یک کاپیتان کاسته خواهد شد.

 

منصوریان تصمیمش در مورد رحمتی را گرفته است اما به خاطر اینکه پنجره نقل و انتقالات فعلا باز است نمی خواهد عجله کند. با این حال او بزودی تصمیمش را اعلام می کند و هیات مدیره نیز از وی حمایت خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------