نشست صمیمانه یا مذاکره برای جانشینی قلعه نویی؟!



اخبار,اخبار ورزشی,فوتبال ایران,فتح الله زاده


 اخبار ورزشی - پس از مذاکره ژنرال با ذوب، ناهار مشترک علی منصور با حاجی
نشست صمیمانه یا مذاکره برای جانشینی قلعه نویی؟!

مدیرعامل باشگاه استقلال با برخی از چهره‌ها که می‌توانند برای آبی پوشان مربیگری کنند وارد مذاکره شده است.

به گزارش جام نیوز، بعد از بازی الریان قطر قرار است علیرضا منصوریان به دفتر کار علی فتح الله زاده برود. این نشست برنامه‌ریزی شده در راستای اهدافی است که فتح الله زاده در صورت ماندن برای استقلال دارد.

همه می‌دانند که فتح الله زاده حدود یک ماه پیش اعلام کرد که دیگر دوست ندارد در استقلال بماند اما همه هم می‌دانند که مدیرعامل باشگاه استقلال تا چه اندازه دوست دارد تا ابد در این باشگاه فعالیت کند، اگر شرایط برایش فراهم باشد و به قول خودش وزارت ورزش و جوانان به قول‌هایش وفا کند.

چنانچه این شرایط فراهم شود فتح الله زاده فصل بعد هم مدیرعامل باشگاه استقلال خواهد بود و آنگاه ممکن است تغییراتی در استقلال ایجاد شود.

اخبار متفاوتی طی روزهای اخیر از آینده کاری امیر قلعه‌نویی در استقلال منتشر شده است. برخی از ماندن او و ارائه لیست جدید به باشگاه استقلال گفته‌اند و برخی دیگر نیز صحبت از جدایی امیر می‌کنند.

ظاهرا قلعه‌نویی مذاکراتی با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان انجام داده و بی‌میل نیست راهی این تیم شود. فتح الله زاده که از مذاکرات قلعه‌نویی با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اطلاع پیدا کرده حالا درصدد پیشی گرفتن از امیر قلعه‌نویی است تا احیانا در صورت جدایی او به قول معروف دستش در پوست گردو نماند.

در همین راستا فتح الله زاده با برخی از چهره‌ها که می‌توانند در استقلال مربیگری کنند وارد مذاکره شده است. جالب اینکه مدیرعامل استقلال این بار دیگر سراغ مربیان پا به سن گذاشته‌ای همچون مظلومی و فریبا نرفته و می‌خواهد بدعت تازه‌ای را در این باشگاه بنا کند.

فتح الله زاده بی‌میل نیست که هدایت استقلال را در فصل بعد به علیرضا منصوریان بدهد. گزینه‌ای که نامش مدت‌ها است شنیده می‌شود. البته منصوریان دوست ندارد در شرایط نامناسبی به استقلال بیاید.

او رابطه خوبی با قلعه‌نویی دارد و طی سال‌های گذشته همواره سعی کرده از او حمایت کند اما در عین حال منصوریان بدش هم نمی‌آید که بالاخره در استقلال فرصت به او برسد و مانند مرفاوی جوان که در فصل ششم به یکباره مربی استقلال شد، این موقعیت را در اختیار داشته باشد.

 بعد از بازی با الریان اگر نشستی که فتح الله زاده در پی‌اش است، برگزار شود منصوریان به دفتر مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال خواهد رفت تا درباره فصل بعد با وی گفتگو کند.

البته هنوز تکلیف امیر قلعه‌نویی مشخص نیست. او فارغ از نتیجه‌ای که در بازی با الریان رقم می‌خورد نتوانسته نتایج خوب گذشته را در استقلال تکرار کند و از طرفی همانطور که گفته شد در پی جدایی هم هست اما چراغ خاموش و نامحسوس حرکت می‌کند.

 برخی منابع خبری حتی از ناهار مشترک فتح الله زاده با منصوریان پرده برداشته‌ و معتقدند علی منصور فردا ناهار را با فتح الله زاده خواهد خورد اما مدیرعامل باشگاه استقلال که این روزها درگیر انتشار لیست قرارداد بازیکنان است هنوز برگزاری این نشست را تایید نکرده و می‌خواهد پس از مشخص شدن تکلیف امیر قلعه‌نویی با تیم‌های خواهانش درباره گزینه‌های مورد نظر و حتی بود و نبود خودش در استقلال حرف‌هایی به زبان بیاورد.

 مساله استقلال این روزها بسیار پیچیده است. از طرفی فرهاد مجیدی هم شاکی است و همانطور که گفته شد توفان او نیز در راه خواهد بود.

البته فرهاد هنوز ادعای مربیگری در استقلال را ندارد اما دیری نمی‌پاید که شماره 7 سابق باشگاه استقلال نیز به جرگه مدعیان مربیگری در استقلال می‌پیوندد البته اگر علی منصور بگذارد.

درباره همکاری مشترک منصوریان و مجیدی در استقلال که فتح الله زاده از آن صحبت به میان آورده نیز باید به نکته‌ای اشاره کرد. این دو هرگز رابطه خوبی با هم ندارند و اگر قرار باشد علی منصور سرمربی فصل بعد استقلال باشد آنگاه گزینه دیگری در کنار علی منصور خواهد نشست.

البته فتح الله زاده نیم نگاهی هم به پاشازاده و زرینچه دارد. هنوز یادمان نرفته که در زمان مربیگری پرویز مظلومی در استقلال، علی فتح الله زاده امیر قلعه نویی را به صرف ناهار دعوت کرد و سال بعد قلعه نویی به عنوان سرمربی استقلال مشغول به کار شد.

  اخبار ورزشی - جام نیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------