آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

افشاگری یک مقام آگاه در استقلال از مبلغ دریافتی رحمتی و قلعه نویی



 
اخبار ورزشی - افشاگری یک مقام آگاه در استقلال از مبلغ دریافتی رحمتی و قلعه نویی

هزينه شدن پول اسپانسر باشگاه براي رحمتي و قلعه‌نويي موجب شده چند بازيكن به اين موضوع واكنش نشان دهند.

 

اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه استقلال


 پس از افشاي ليست قرارداد كادر فني و بازيكنان استقلال توسط وزارت ورزش، اين ليست هم به عاقبت ليست قبلي منتشره از سوي اين وزارت خانه دچار شده است.

در حالي‌كه هنوز هيچ واكنشي از سوي بازيكنان و كادرفني استقلال در خصوص مشكل‌دار بودن اين ليست منتشر نشده است، به نظر مي‌رسد اين سكوت پس از پايان ديدار با الريان قطر شكسته شود. چرا كه به دستور قلعه‌نويي اين سكوت موقتي در استقلال حكم‌فرماست.

پشت پرده انتشار اين ليست چيزي شبيه همان ليست مجهول و معيوب پرسپوليسي‌هاست. در شرايطي اين ليست منتشر شده كه تصميم‌گيران اصلي باشگاه يعني فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي از انتشار آن بي‌خبر بوده‌اند و پس از ارائه اين ليست توسط اميري به وزارت ورزش، آنها در عمل انجام شده قرار گرفتند و طوري وانمود كرده‌اند كه انگار از انتشار آن مطلع بودند.

در همين حال يك منبع آگاه در باشگاه استقلال مواردي را در خصوص اين ليست اعلام كرد كه مي تواند مسائل جديدي را براي آبي‌پوشان و وزارت ورزش به وجود بياورد.

اولين ابهام ليست منتشره مربوط به رقم قرارداد سيدمهدي رحمتي است. دروازه‌بان استقلال كه اين روزها از تيم ملي كنار گذاشته شده است، آن‌طوري كه در قرارداد اصلي وي عنوان شده رقم قراردادش 2 ميليارد و 100 ميليون بوده نه يك ميليارد 300 ميليون. گويا رحمتي 800 ميليون تومان بابت اسپانسر روي شورت ورزشي استقلال از دوست كارخانه‌دارش دريافت مي‌كند كه اين رقم بدون آنكه يك ريال آن به جيب استقلال برود بابت قرارداد رحمتي به حساب وي واريز شد.

يكي ديگر از ابهامات ليست منتشره از سوي وزارت ورزش مربوط به قرارداد قلعه‌نويي است. قلعه‌نويي كه در نيم فصل دوم بارها از شرايط بد مالي باشگاه و اينكه پولي براي خودش از باشگاه نگرفته، گله كرده بود، چندين بار عنوان كرد از دوستانش براي كمك به باشگاه پول قرض كرده است. اين درحاليست كه در اين ليست بيش از 90 درصد دريافتي براي سرمربي تيم پنجم جدول منظور شده بود.

اين مقام آگاه در باشگاه استقلال نحوه دريافتي قلعه‌نويي را اينگونه شرح مي‌دهد كه قلعه‌نويي تا كنون بيشتر از 300 ميليون از باشگاه نگرفته بلكه او هم مانند رحمتي از اسپانسر باشگاه دريافتي داشته است. بدين شكل كه فردي به نام سلطاني كه نمايندگي اوكراين اير و سمتي در شركت هواپيمايي تابان دارد، بخش اعظم قرارداد قلعه‌نويي را پرداخت كرده است.

همچنين گفته مي‌شود پژمان نوري بابت يك فصل و نيم آن‌طوري كه اسناد اصلي باشگاه نشان مي‌دهد 200 ميليون هم بدهكار است اما در ليست منتشره او را 800 ميليون طلبكار معرفي كرده‌اند.

حالا هزينه شدن پول اسپانسر باشگاه براي رحمتي و قلعه‌نويي موجب شده چند بازيكن به اين موضوع واكنش نشان دهند و كار به كميته انضباطي كشيده شود. افشاي اين مسائل بين بازيكنان استقلال موجب شده در چند روز اخير شاهد مصاحبه‌ چند بازيكن باشيم كه از اوضاع مالي به شدت ناراضي بودند.
 اخبار ورزشی - بانک ورزش

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------