مشکل خانواده شیرینی در تامین هزینه مدرسه فرزندش



اخبار,اخبار ورزشی,سرپرست تیم  پرسپولیس


اخبار ورزشی - ستاد سوخت شاکی سرپرست سابق سرخپوشان؛
مشکل خانواده شیرینی در تامین هزینه مدرسه فرزندش؛ پول پرسپولیس صرف خرید مغازه جنت آباد شد!

 نزدیک به دو ماه از ناپدید شدن سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس در فصل گذشته می گذرد اما خیلی ها نمی دانند او کجاست و چه اتفاقی برایش رخ داده است.

  درست بعد از جا افتادن محمد رویانیان در مدیریت باشگاه پرسپولیس او مردی کوتاه قد، کمی فربه دارای محاسنی یکدست سیاه که همواره لباس رسمی به تن داشت، به سمت معاون اجرایی گمارد.

کم کم شیرینی تبدیل به دست راست سردار در باشگاه پرسپولیس شد و همه امور اجرایی را به عهده گرفت تا جایی که بعد از مدتی مشخص شد سعید شیرینی بیشتر از خود رویانیان در ریز مسائل وارد شده و جزئیات را دقیقا می داند.

 شیرینی در فصل نقل و انتقالات دو فصل گذشته مامور مذاکره با بازیکنان مد نظر باشگاه، چک و چانه زدن با آنها و چک کشیدن برایشان شد. بازیکنان هم با او طرف بودند و آنهایی که مشکل اجاره خانه، چک پاس نشده و خودرو داشتند به شیرینی مراجعه می کردند.

همه این کارها در حالی انجام می شد که شیرینی به ناگاه عنوان سرپرستی تیم را هم به عهده گرفت تا به کادر فنی و بازیکنان نزدیک و نزدیکتر شود.

در ماه های آخر مدیریت رویانیان، سعید شیرینی تنها مرجع دم دستی بازیکنان برای ارجاع مشکلات مالی شان بود اما وقتی اوضاع خراب و خراب تر شد و دوره مدیریت سردار به پایان رسید سرپرست هم کمتر در درفشی فر آفتابی می شد و تعداد غیبت های متوالی اش زیاد شده بود.

غیبت های متوالی شیرینی همین طور ادامه یافت تا اینکه چند روز بعد از استعفای رویانیان از سمت مدیرعاملی باشگاه (شاید حدود دو هفته) به یکباره خبر بازداشت شیرینی در رسانه ها منتشر شد که البته مراجع قضایی و انتظامی این خبر را تائید نکرده و در این خصوص سکوت اختیار کردند.

اما واقعیت ماجرا همین بود. شیرینی تقریبا 20 روز قبل از پایان سال 92 دستگیر شد و همچنان در بازداشت به سر می برد. گفته می شود شاکی اصلی او ستاد سوخت است و پرونده قضایی او ربطی به پرسپولیس ندارد.

ظاهرا سعید شیرینی که در ستاد سوخت هم با محمد رویانیان همکاری نزدیکی داشته بودجه هایی در اختیار داشته که این پول ها را باید صرف هزینه های پرسپولیس می کرده اما به امور دیگری اختصاص داده و مثلا مغازه ای در جنت آباد خریده است!

این حرکت ها البته بدون اطلاع محمد رویانیان انجام می شده و همین باعث شده ستاد سوخت علیه سرپرست سابق پرسپولیس پرونده سازی کند و حکم دستگیری اش را بگیرد.

 البته بعد از بازداشت سعید شیرینی کار به باشگاه پرسپولیس هم کشیده شد. شیرینی که مدام بین ساختمان ستاد سوخت در چیذر، باشگاه پرسپولیس در شیخ بهایی، ورزشگاه درفشی فر و البته دفتر شرکت کهن پیشکسوتان پرسپولیس در میدان کتابی شهرک غرب در رفت و آمد بود به عنوان مدیر شرکت کهن پیشکسوتان هم فعالیت می کرد که این پست را هم باید به چند پست دیگرش در باشگاه سرخ اضافه کنیم.

 شیرینی در هفته سه یا چهار روز در دفتر شرکت پیشکسوتان پرسپولیس بود و حتی با برخی بازیکنان آنجا قرار و مدار گذاشت و به آنها چک داد.

شیرینی در همین مکان امور مربوط به تحویل ماشین ها به برخی بازیکنان را انجام داد و برخی چک های برگشتی او به بازیکنان و افراد حقیقی و حقوقی دیگر به آدرس این شرکت آمده بود.

شاید به همین خاطر بود که بعد از دستگیری شیرینی ماموران دادگستری و وزارت ورزش هارد کامپیوتر دفتر او و پرونده هایش را برای بررسی با خود بردند تا مشخص شود شیرینی در دفتر کار اصلی اش چه اقداماتی را دنبال می کرده است.

برخی معتقدند شیرینی وقتی تمام کارهای بیرونی اش را در این دفتر انجام داد دچار اشتباه شد و شاید اگر مسئولان باشگاه و شرکت کهن پیشکسوتان پرسپولیس می دانستند که او چه کارهایی در این مکان انجام می دهد مقابلش می ایستادند.

 به هر حال بیش از 50 روز از بازداشت سرپرست سابق تیم پرسپولیس می گذرد و در حالی که که چند هفته پیش اعلام شد او می تواند با وثیقه 2 میلیارد تومانی آزاد شود، هیچ کس حاضر نیست برای او پا پیش بگذارد.

 حالا تمام آنهایی که با شیرینی عیاق بودند و او را در جلسات و ناهارهای مجلل جلسات مشترک با مسئولان شرکت ها و ... همراهی می کردند پیداشان نیست و شیرینی روزهای سختی را در اوین می گذراند.

 البته گفته می شود مدارک مربوط به تخلفات او همچنان در حال بررسی است و هنوز جرم او ثابت نشده اما یک منبع موثق می گوید ادامه بازداشت او شرایط خانواده اش را به شدت تحت تاثیر قرارداده است و آنها در شرایط خوبی بسر نمی برند.

 شیرینی دو فرزند خردسال دارد که حالا خانواده او در تهیه شهریه مدرسه غیر انتفاعی آنها مانده اند و همسر و فرزندانش به لحاظ مالی وضعیت خوبی ندارند. با این حساب باید دید وضعیت نابسامان شیرینی تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد و تکلیف او چه می شود.
 اخبار ورزشی - آی اسپورت

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------