این حاشیه‌ها در شان استقلال نیست/ منصوریان می‌تواند بهتر باشد



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی, استقلال

کاپیتان پیشین آبی پوشان تهرانی با بیان اینکه حاشیه های ایجاد شده در شان این باشگاه نیست گفت: برای آینده استقلال نگرانم و امیدوارم هرچه زودتر این تیم به آرامش برسد.

 پیروز قربانی در گفتگو با  مهر با اشاره به حاشیه‌هایی که در تیم استقلال ایجاد شده و اختلافاتی که بین رحمتی و منصوریان، رحمتی و خرمگاه و یا دیگران افتاده اظهار داشت: در شان استقلال نیست دچار چنین شرایطی شود. من امیدوارم هرچه زودتر آتش این اختلافات در استقلال فروکش کرده و این تیم روی خوش آرامش را ببیند.

 

کاپیتان سابق استقلال گفت: من که به این تیم نزدیک نیستم و نمی‌دانم چه اتفاقاتی در آن افتاده است، اما نتایج این تیم در نیم فصل اول هم نشان می داد که موضوعاتی بوده و به قول معروف شرایط این تیم مثل آتش زیر خاکستر بود.

 

وی افزود: من در این میان بیشتر از همه چیز برای هواداران نگران هستم. امیدوارم دود این اختلافات در چشم هواداران استقلال نرود. چون صاحبان اصلی تیم همین هواداران هستند و آنها هستند که در سرما و گرما برای حمایت از تیم شان هم وقت می‌گذارند و هم هزینه می کنند. اشک‌های واقعی را برای استقلال آنها می ریزند.

 

قربانی گفت: منصوریان را سال‌های زیادی است که می‌شناسم. او دوست صمیمی من است. می‌دانم او قادر است در استقلال حاشیه‌ها را مهار کند و در نیم فصل دوم نیز شرایط تیم را بهبود ببخشد. قطعا هواداران از عملکرد او در نیم فصل دوم راضی تر خواهند بود.

 

مدافع پیشین استقلال ادامه داد: منصوریان از نفت به استقلال آمد و ابتدا خواست با همان فرمولی که در نفت موفق شده بود در استقلال هم نتیجه بگیرد که این امر میسر نبود. مربیگری کردن در استقلال فوت و فن خاص خودش را دارد  این نیم فصل یک تجربه گرانبها برای منصوریان بود که می تواند در آینده بسیار به کار او آید.

 

وی در خصوص اختلافات بین رحمتی با منصوریان و خرمگاه نیز گفت: دوست ندارم وارد این حوزه شوم چون از ریز ماوقعی که بین آنها گذشته بی‌اطلاعم. اما این را می‌گویم که هر سه نفر دوستان من هستند و استقلال هم تیم و خانه من است.  از صمیم قلب آرزو می کنم که اختلافات از بین برود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------