فیروز کریمی به عنوان سرمربی نفت آبادان معرفی شد



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,فیروز کریمی

لحظاتی پیش فیروز کریمی به عنوان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معرفی شد.

 به گزارش مهر، پیش از ظهر امروز چهارشنبه، نادر دست‌نشان با حضور در محل باشگاه و در پی برگزاری جلسه کمیته فنی و بر اساس تبصره یک قراردادش برکنار شد. 

 

تبصره یک قرارداد دست نشان تصریح می کند در صورتی که تیم صنعت نفت تا پایان نیم فصل اول مسابقات، در رتبه ای بیشتر از رتبه دهم قرار بگیرد باشگاه حق فسخ یک طرفه این قرارداد را دارد. 

 

پس از فسخ قرارداد دست‌نشان، فیروز کریمی با توافق با مسئولان تیم هدایت طلایی‌پوشان را بر عهده گرفت. 

 

کریمی در کارنامه مربیگری خود سابقه هدایت تیم‌هایی مانند سپاهان اصفهان، پاس تهران، تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان، پیکان تهران،  گسترش فولاد تبریز، استقلال اهواز، و ملوان بندر انزلی را بر عهده داشته است. 

 

تیم پاس تهران با هدایت وی موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شد. کریمی هم چنین تیم استقلال اهواز را به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران رسانده است.

 

طلایی‌پوشان آبادان که خود را برای نیم فصل دوم لیگ برتر شانزدهم آماده می‌کند تا روز چهاردهم بهمن ماه وقت دارند برای تقویت تیم نسبت به جذب بازیکن اقدام کنند. فصل نقل و انتقالات نیم فصل از فردا پنجشنبه آغاز خواهد شد و تا پایان هفته چهارم دور برگشت ادامه خواهد داشت. بازیکنان جدید با نظر کریمی جذب و به تیم اضافه خواهند شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------