آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

کرار جاسم را مهار کنید، آشتی دادن کی‌روش با برانکو پیشکش!



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی,امیر قلعه‌نویی

به نظر می‌رسد وعده آشتی دادن برانکو و کی‌روش که امیر قلعه‌نویی آن را مطرح کرده، طنز تلخ ماجرا است.

 به گزارش ایلنا، در حالی که دعوای کی‌روش و برانکو حالا تیتر یک رسانه‌های ورزشی است، اظهارنظر امیر قلعه‌نویی می‌تواند طنز تلخ این ماجرا باشد.

 

سرمربی تراکتورسازی در واکنش به دعوای برانکو و کی‌روش با اعتماد به نفس خاصی گفته که این دو مربی را با هم آشتی می‌دهد. اما او نگفته که چگونه قرار است این کار را انجام دهد؟ 

 

آشتی دادن دو نفر که به شدت با هم مشکل دارند و اتفاقا اختلافات ریشه‌ای با یکدیگر دارند، کار ساده‌ای نیست. بخصوص اینکه به نظر می‌رسد دعوای برانکو و کی‌روش حالا نه تنها دعوای دو مربی بلکه دعوای دو جریان متفاوت در فوتبال ایران است. جالب اینکه سرمربی تراکتورسازی خود نیز سابقه اختلاف و درگیری رسانه‌ای با کی‌روش را از سر گذرانده و حالا مدعی است که در میانه این بحران می‌تواند کدخدامنشی کند!

 

قلعه‌نویی در حالی وعده داده که کی‌روش و برانکو را آشتی می‌دهد که خود در درون تیمش هنوز نتوانسته بداخلاقی‌های هافبک عراقی‌اش یعنی جاسم کرار را مهار کند. او بعد از جنجال و بداخلاقی کرار جاسم در بازی تراکتورسازی برابر ذوب آهن در نیمه نهایی جام حذفی تاکید کرد که با این بازیکن به شدت برخورد می‌کند اما به نظر می‌رسد آن اظهارنظر مانور رسانه‌ای بیش نبود. بنابراین کمی عجیب است؛ عجیب است که مربی که قادر نیست بداخلاقی‌ها در درون تیمش را کنترل کند حالا می‌خواهد میان کی‌روش و برانکو میانجیگری کند. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------