آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

آذری : سیاست ذوب آهن حمایت از تیم ملی است/ لیگ لبنان را زیرنظر داریم



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی , آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد که دیدگاه این باشگاه در بخش مدیریتی حمایت از تیم ملی فوتبال ایران است و هر موقع که کارلوس کی‌روش بخواهد این باشگاه با تمام وجود در خدمت فوتبال ملی است.

سعید آذری در گفتگو با مهر، درباره مشکلات ایجاد شده بین باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران و اینکه آیا باشگاه شما هم مشکلی با برگزاری این اردوی تیم ملی دارد یا خیر، گفت: صحبت در اینباره در حیطه اختیارات من نیست ولی به عنوان کسی که ۱۵ سال پیراهن تیم ملی را در یک رشته دیگر (وزنه برداری) بر تن کرده ام، می گویم اولویتم در ورزش بحث ملی است. شاید خیلی ها ندانند و فکر کنند من هم مثل خیلی دیگر از مدیران هستم که با زد و بند آمده ام و یا رفیق فلان وزیر و نماینده مجلس بوده ام که اینطور نیست.

 

وی افزود: با این سابقه می گویم تلاش می کنیم هر موقع نیاز بود در عرصه ملی نمایندگان شایسته ای برای تیم های مختلف ملی باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید کرد: سیاست باشگاه های دیگر به من ارتباطی ندارد ولی دیدگاه و سیاست باشگاه ذوب آهن در عرصه مدیریتی حمایت از تیم ملی است. هر موقع که تیم ملی و کارلوس کی روش بخواهد با تمام تلاش در خدمت این تیم هستیم.

 

آذری در ادامه درباره جذب «ریع عطایا» بازیکن لبنانی و اینکه رسانه های لبنانی از توافق نهایی با این بازیکن خبر داده اند، گفت: دنبال این هستیم که با ربیع قرارداد یکسال و نیمه ببندیم. هنوز توافق نهایی صورت نگرفته ولی امکان دارد امروز و فردا این قرارداد نهایی شود.

 

وی در خصوص اینکه «علی حمام» بازیکن لبنانی ذوب آهن چقدر در جذب ربیع نقش داشته است گفت: مجتبی حسینی سرمربی تیم خودش این بازیکن را بررسی کرده و پسندیده است. ما لیگ لبنان را کاملا زیرنظر داریم چون هم از نظر فنی خوب است و هم از نظر مالی با بودجه فوتبال ما منطبق است. البته حضور حمام در ذوب آهن هم اطمینان خاطری برای ربیع بود. وقتی ربیع شرایط حمام را دید که در آسایش کامل است و خانواده او هم مشکلی در ایران ندارند، از نظر روانی به او کمک شد.

 

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره تعریف امیر قلعه نویی از وی به خاطر رفتارش بعد از بازی تراکتورسازی با ذوب آهن، گفت: فلسفه ورزش همین است. ما موظفیم به رقبایمان احترام بگذاریم. تیم هایی که به اصفهان می آیند اول میهمان هستند بعد رقیب. من دوباره به تیم تراکتورسازی تبریک می گویم. امیدوارم اینگونه برخوردها در فوتبال و ورزش ما نهادینه شود.

 

آذری در خصوص انتخاب کشور عمان به عنوان میزبان بازی با تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا هم تصریح کرد: در این مدت شایعه شده بود که وزارت خارجه اعلام کرده برگزاری بازی و اردو در کشور عمان ممنوع است که روز گذشته از فدراسیون فوتبال استعلام گرفتیم و گفتند کشور عمان منعی برای میزبانی ندارد. امیدوارم امسال هم همانند سال قبل یک صعود خوب در آسیا داشته باشیم.

 

وی در پایان با تشکر از رسانه ها، اعضای باشگاه و مدیران کارخانه ذوب آهن، گفت: رسانه ها نقش چشمگیری در موفقیت ما در نیم فصل اول داشتند که بدون چشمداشت در مواقع لازم مسائل مختلفی را گوشزد می کردند. همینطور باید از هواداران که حمایت خوبی از ما داشتند، تشکر کنم. اعضای هیات مدیره آقایان شهنازی، طیب نیا، دشتیانه و ناصر به همراه احمد صادقی مدیرعامل کارخانه ذوب آهن هم برای ما سنگ تمام گذاشتند و جا دارد از آنها به خاطر حمایتهایشان تشکر کنم. بازیکنان، کادر فنی و کارکنان باشگاه هم تلاششان قابل تقدیر است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------