نریمان جهان: تلاش می‌کنم به ترکیب اصلی تیم برسم



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی,نریمان جهان

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تلاش می‌کند تا به ترکیب اصلی تیم راه پیدا کند.

 سامان نریمان جهان در گفت‌وگو با ایسنا درباره حضورش در تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: خوشحالم که به عنوان یک بازیکن به تیم پرسپولیس که یکی از تیم‌های پرطرفدار آسیاست اضافه شدم. تمام تلاشم را می‌کنم که در این تیم موفق باشم و بتوانم با عملکرد خوبم باعث خوشحالی هواداران بشوم.

 

نریمان جهان در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیمکت‌نشینی در تیم فوتبال پرسپولیس نیست گفت: به این موضوع فکر نمی‌کنم. تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشم. وظیفه من به عنوان بازیکن این است که در تمرینات دستورات سرمربی را انجام بدهم و در صورتی که سرمربی صلاح دید برای تیمم بازی کنم. در تمرینات هر برنامه‌ای که برانکو داشته باشم انجام می‌دهم تا بتوانم نظرش را جلب کنم و به ترکیب اصلی برسم.

 

او در پاسخ به این سوال که در حال حاضر با مصدومیتی مواجه است یا خیر، گفت: خیر مصدومیتی ندارم و در خدمت تیم هستم.

 

نریمان جهان درباره طولانی شدن روند امضای قراردادش گفت: مشکلی وجود نداشت و قراردادم با پرسپولیس به طور قطعی منعقد شده و من بازیکن این تیم هستم.

 

وی همچنین درباره دوستی‌اش با فرشاد احمدزاده گفت: فرشاد یکی از دوستان قدیمی و صمیمی من است و امسال عملکرد خوبی در این تیم داشته است، امیدوارم در ادامه فصل هم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------