سلطانی فر: نگاه اعتباری وزارت ورزش با برنامه های عملیاتی فدراسیون ها تغییر می کند



  اخبار ورزشی  ,خبرهای  ورزشی , سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان،گفت: نگاه اعتباری وزارت ورزش وجوانان متناسب با برنامه های عملیاتی فدراسیون ها در توسعه مدال آوری رشته های پایه و پرمدال تغییر می کند.

 به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان؛ مسعود سلطانی فر درجلسه شورای معاونان این وزارت خانه درباره فعالیت های فدراسیون دو و میدانی افزود: همزمان با خیز وزارت خانه برای توسعه مدال آوری در رشته های پایه و پرمدال، نگاه اعتباری وزارت ورزش هم به این فدراسیون ها تغییر می کند .

 

وی اظهارداشت: فدراسیون دو و میدانی هم باید با توجه به راهبرد این وزارت خانه برنامه عملیاتی خود را ارائه کند تا با بررسی های فنی ،حمایت بیشتری از این رشته پر مدال صورت گیرد.

 

وزیر ورزش و جوانان در همین راستا از مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو و میدانی خواست برای دانش افزایی مربیان ایرانی و بکار گیری مربیان سرشناس بین المللی برنامه ریزی داشته باشد زیرا انتظار این است که در بازی های آسیایی جاکارتا،دو و میدانی ایران مدال آور باشد.

 

سلطانی فر از توجه این فدراسیون به رده های سنی و بخصوص دوندگان زن تشکر کرد.

 

وزیر ورزش و جوانان در این نشست همچنین به مشارکت خیرین ورزش یار در تکمیل برخی طرح های نیمه تمام ورزشی کشور اشاره کرد و افزود: هیچ لذتی بالاتر از این نیست که تکمیل طرح های نیمه تمام با همت و یاری خیرین ورزش یار را شاهد باشیم که جوانان از این اماکن برای سلامت و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی بهره مند شوند.

 

معاون پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان نیز با ارائه گزارشی در زمینه جلب مشارکت و کمک خیرین ورزش یار از استان های فارس ، اصفهان ، آذربایجان شرقی ، هرمزگان ، کرمان و یزد به عنوان استان هایی نام برد که در این زمینه در رده اول تا ششم کشور قرار دارند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------