آزمون و عزت‌اللهی از روستوف جدا می‌شوند؟



  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی ,آزمون و عزت‌اللهی

با گذشت دو روز از سفر کاروان باشگاه روسی به ابوظبی در امارات برای برپایی اردو هنوز خبری از دو بازیکن ایرانی این باشگاه در بین حاضران نیست.

 به گزارش  ورزش سه ، روستوف با توجه به صعود به مرحله یک هشتم نهایی یورولیگ زودتر از همه باشگاه‌های روسی تمرینات نیم فصل خود را آغاز و در اولین گام اردوی دو هفته‌ای را در حاشیه خلیج فارس برپا کرد. در این اردو که در شهر ابوظبی برگزار شده تمام بازیکنان روستوف حضور دارند به جز دو بازیکن ملی‌پوش ایرانی که همین غیبت باعث شد تا رسانه‌های این کشور بار دیگر به شایعات جدایی سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی از این تیم دامن بزنند.

 

برخی رسانه‌های روسیه در گزارش‌هایی بااشاره به اینکه روستوف تمریناتش را زیرنظر قربان بردی‌اف در شهر ابوظبی آغاز کرده نوشتند در میان ستاره‌های این تیم غیبت سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی دو بازیکن ایرانی بیشتر از همه به چشم می‌آید. بازیکنانی که به نظر می‌رسد در آستانه ترک روستوف قرار دارند. سایت SOV روسیه در خبری نوشت: «غیبت سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی کمی عجیب به نظر می‌رسد به خصوص که مسئولان این باشگاه مدعی شده بودند برخلاف سال گذشته بازیکنان ایرانی مشکلی از بابت سفر به امارات و دریافت ویزا ندارند. اما نه سردار آزمون نه سعید عزت‌اللهی در دو روز اول اردو حضور نداشتند آن هم در برهه‌ای که شایعات زیادی پیرامون کوچ آنها به سایر تیم‌ها از جمله سردار آزمون به گوش می‌رسد.»

 

این گزارش در حالی در رسانه‌های روسیه به چشم می‌خورد که سعید عزت‌اللهی با توجه به اتمام قرارداد یک ساله‌اش با باشگاه روستوف پیش‌بینی می‌شد دیگر در دور جدید تمرینات این باشگاه حاضر نشود. اما اینکه سردار آزمون با آن همه پیشنهادات وسوسه‌کننده‌ای که از باشگاه‌های بزرگ اروپا دریافت کرده بود و بارها با واکنش مقامات روستوف مبنی بر اینکه برنامه‌ای برای فروش این مهاجم گلزن ندارند، هنوز خود را به اردوی روستوف معرفی نکرده کمی عجیب به نظر می‌رسد. گرچه این احتمال هم هست که مشکل دریافت ویزای این بازیکن از امارات حل نشده باشد. 

 

باشگاه روستوف طبق هماهنگی‌هایی که انجام داده روز جمعه هفته جاری در دیداری تدارکاتی به مصاف الهلال خواهد رفت، از همین رو امیدوار است تمام بازیکنانش از جمله مهاجم ایرانی را تا آن روز در اختیار داشته باشد. مسلما اگر این اتفاق رخ ندهد و غیبت‌های آزمون ادامه‌دار باشد، می‌توان به این نتیجه رسید که بحث جدایی و فروش ستاره ایرانی جدی‌تر از همیشه در این باشگاه روسی پیگیری می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------