آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

کی‌روش: من نباید با برانکو و پرسپولیس بجنگم/ عده‌ای قدرتمند نمی‌خواهند تیم ملی موفق شود



  اخبار ورزشی,خبرهای   ورزشی ,کی‌روش

 کارلوس کی‌روش با انتقاد از مشکلات به وجود آمده برای تیم ملی فوتبال، گفت: نمی توانم در جایگاهی باشم که در ایران به من حمله شود، اما فدراسیون فوتبال هیچ کاری انجام ندهد.

 به‌ گزارش ‌ایسنا، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران که پس از انتقادهای برانکو ایوانکوویچ و مشکلات موجود در برنامه آماده سازی تیم‌ ‌ملی فوتبال تصمیم به استعفا از هدایت تیم‌ ‌ملی گرفته بود، در مصاحبه با آسوشیتدپرس از دلایل خود برای این تصمیم گفت‌.

 

کی‌روش در این گفت‌وگو، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال اعلام کرده که اقتدار کافی برای انجام برنامه آماده سازی تیم‌ ‌ملی برای رسیدن به جام جهانی  که سال گذشته روی آن توافق شد را ندارد.

 

آسوشیتدپرس در ادامه گزارش خود آورده است: برای گرفتن نقطه نظرات فدراسیون ایران نتوانستیم به مسئولی از این فدراسیون دسترسی پیدا کنیم.

 

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس و سابق ایران در انتقاد به برنامه‌های تیم‌ ‌ملی گفته بود کی‌روش بازیکنان کلیدی ما را به اردو دعوت کرده، در حالی که پرسپولیس باید برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا خود را آماده کند. او همچنین تاکید کرده بود که در صورت ناکامی پرسپولیس در ایران و آسیا سرمربی پرتغالی تیم‌ ‌ملی، مسئول این ناکامی‌های احتمالی خواهد بود.

 

با این حال کی‌روش با ناراحتی نسبت به این اظهارات، گفت‌: نمی‌توانم در جایگاهی باشم که یک مرد با شخصیت (برانکو) در ایران به من حمله کند و فدراسیون فوتبال در مقابل آن هیچ کاری انجام ندهد. هواداران در ایران به حساب نمی‌آیند و نتایج هم دیده نمی‌شود. عده‌ کمی از افراد با قدرت در پشت صحنه هستند که فقط حرف آنها اهمیت دارد. آنها در تلاش هستند که تیم‌ ‌ملی را خراب کنند و نمی‌خواهند تیم‌ ‌ملی موفق باشد.

 

پس از استعفای کی‌روش، برانکو یکی از گزینه‌های هدایت تیم‌ ‌ملی ایران شده است. مرد پرتغالی در این رابطه گفت‌: من نباید با پرسپولیس و برانکو بجنگم. جنگ من فقط مقابل چین، قطر، کره جنوبی و ازبکستان است. برانکو هم باید با دیگر تیم‌های ایرانی بجنگد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------