آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

چگونه مهرداد محمدی از دست استقلال پرید؟!



  اخبارورزشی  ,خبرهای   ورزشی ,فوتبال

دوقلوهای جدید فوتبال ایران در شرایطی توانستند برای خود اسم و رسمی پیدا کرده و راه درخشانی رقم بزنند که یکی از آنها فاصله چندانی با پوشیدن پیراهن استقلال نداشت. 

به گزارش  ورزش سه ، برادران میلاد و مهرداد محمدی در سه سال گذشته توانستند راه طولانی برای مشهور شدن در فوتبال ایران را در مدتی کوتاه طی کرده و هر کدام مسیر متفاوت در فوتبال حرفه ای در پیش بگیرند. یکی از راه آهن به جمع لژیونرهای روسیه اضافه شد و در فصل جاری ستاره ترک گروژنی لقب گرفت و دیگری با قراردادی سنگین راه نصف جهان را در پیش گرفت و ستاره سپاهان شد.

 

اما شاید بد نباشید بدانید سه سال پیش قبل از این که این دو برادر به راه آهن پیوسته و شاگرد حمید استیلی شوند یکی از آنها فاصله چندانی با پوشیدن پیراهن استقلال با هدایت امیر قلعه نویی نداشت. در تمرینات پیش فصل لیگ چهاردهم زمانی که تمرینات استقلال در کمپ اختصاصی باشگاه برگزار می شد برادران محمدی برای دادن تست به امیر قلعه نویی معرفی شدند که در دومین جلسه تست گیری مهرداد محمدی با فرارهای سرعتی و تکنیک ناب خود چشمان سرمربی استقلال را به خود معطوف کرد.

 

قلعه نویی بعد از تمرین با صدا کردن مهرداد نزد خود از او نامش را پرسید و بعد از این که متوجه شد نام این بازیکن مهرداد است با شوخی و خنده خطاب به این بازیکن جوان گفت:«مهرداد؟! به تو می خورد اسمت "مصیب" باشد (باخنده)». اتفاقی که خود مهرداد محمدی همواره آن را تایید می کند و مدعی است هیچ وقت آن روز را فراموش نخواهد کرد. سرمربی استقلال از بین دوقلوها نام مهرداد را به میرشاد ماجدی سرپرست وقت داد و قرار شد این بازیکن در بین سهمیه زیر 23 سال و امیدهای باشگاه برای اردوی ترکیه قرار بگیرد.

 

چند روز بعد وقتی مهرداد محمدی خودش را برای سفر با استقلال به ترکیه آماده می کرد به یکباره نام او از فهرست کاروان این تیم کنار گذاشته شد تا یکی از مسئولان باشگاه به جای این بازیکن به ترکیه برود! اتفاقی که اصلا به مذاق مهرداد محمدی خوش نیامد تا او قید استقلالی شدن را بزند و راهی راه آهن شود تا به همراه برادرش به پدیده های جدید فوتبال ایران تبدیل شوند.

 

به واسطه همین تصمیم غیرحرفه ای استقلالی ها یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران که می توانست برای آنها به بازیکنی ارزشمند و میلیاردی تبدیل شده و به فوتبال اروپا ترانسفر شود را از دست دادند تا مهرداد محمدی که به شدت از برخورد استقلالی ها در خط زدن نامش از لیست مسافران ترکیه ناراحت بود پیراهن راه آهن را برتن کند و در همان فصل در دو بازی رفت و برگشت برابر استقلال با انگیزه دو چندان دردسرهای زیادی برای قلعه نویی و شاگردانش رقم بزند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------