پیش‌بینی شگفت‌انگیز درباره علی دایی و کلی دشواری!



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,علی دایی

بیژن ذوالفقارنسب می‌گوید همین حالا خیلی از باشگاه‌های بزرگ دنیا علی دایی را می‌خواهند اما خود دایی حاضر نیست چنین چیزی بگوید!

به گزارش خبرآنلاین؛ علی دایی نام بزرگی در فوتبال دنیاست. او یک فوتبالیست بزرگ و یک بیزنس من موفق است اما آیا او یک مربی بین المللی بزرگ هم می شود؟ این پیش بینی را بیژن ذوالفقارنسب کرده است. گفته دایی بقدری پخته شده که تیم های بزرگ دنیا او را بخواهند. استدلالش هم نتایج موفق تیم نفت در فصل اخیر لیگ برتر است که توانسته تیم سوم لیگ باشد. او البته هنوز از دایی و انتخاب بی وقتش به سرمربیگری تیم ملی انتقاد دارد ولی می گوید می تواند در تیم های بزرگ دنیا مربیگری کند.

 

احتمالا او برای حرفش استدلال می کند وقتی یکی مثل الکساندر نوری توانسته سرمربی وردربرمن شود، چرا دایی که خیلی سرشناس تر از اوست، نتواند به چنین جایگاهی برسد؟ دایی هم زبان بلد است. هم در آلمان خیلی شناخته شده و هم دانش فنی بدی ندارد. درباره دایی اما همیشه یک نکته مهم درباره مربیگری اش وجود دارد. او اگرچه خیلی خوب تیمش را تهییج می کند اما در اداره تیم از نظر فنی با منتقدانی روبروست. اینکه او خیلی روی تمرینات تمرکز نمی کند یا در زمان تمرینات خیلی از تلفن همراهش استفاده می کند، همیشه از چالش های بزرگ بوده اند.

 

در فوتبال حرفه ای یک سرمربی باید تمام فکر و ذکرش کارش باشد. بی شک دایی در فوتبال آلمان اسمی مثل ماتیوس نیست که برند اسمی محسوب شود و در فوتبال روز دنیا، باید یکی مثل دایی بقدری فنی قوی و خوبی داشته باشد که بتواند به گزینه های هم رده اش برتری داده شود. یکی مثل الکساندر وری اگر تا آنجا می رسد، مسیر پیشرفت را گام به گام در تیم های پایه طی کرده و بالا آمده است. مسیری که حالا زندی و مهدوی کیا هم در حال پشت سر گذاشتنش هستند. ولی علی دایی سال هاست که رویاهایش را تغییر داده است.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------