آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

چپاروف استقلال را جذاب می‌کند



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی,چپاروف

هافبک ازبکستانی جدید آبی پوشان بازیکنی است که می تواند به جذاب شدن تیم منصوریان در نیم فصل دوم کمک کند.

 به گزارش "ورزش سه"، ثبت قرارداد با هافبک ازبکستانی که تجربه دو عنوان بهترین بازیکن سال آسیا را در کارنامه خود دارد، برای تیم منصوریان و هواداران استقلال گامی رو به جلو خواهد بود. این بازیکن در فصل گذشته با لوکوموتیو در لیگ ازبکستان قهرمانی لیگ را جشن گرفته است، پیش از این تجربه حضور در لیگ های معتبر دیگری مانند کره جنوبی را در کارنامه خود دارد و با توجه به توانایی او در ضربات ایستگاهی و البته شوت زنی، مطمئنا بازیکنی موثر در ترکیب استقلال خواهد بود.

 

جذب بازیکنی با سابقه چپاروف برای استقلال منصوریان که نیاز به ستاره هایی از این دست دارد، در کنار بازیکنانی مانند تیموریان و شهباززاده قطعا باعث می شود تا وزن استقلال درون زمین بالا رود. حضور همزمان کاپیتان تیم ملی ازبکستان و ایران در ترکیب اولیه استقلال اتفاقی است که باعث می شود تا آبی های تهرانی در نیم فصل دوم چهره ای متفاوت داشته باشند و قدرت خود در میانه میدان را به هر تیمی تحمیل کنند.

 

چپاروف با ویژگی هایی که دارد در دو سال آینده یکی از بازیکنان تاثیر گذار استقلال خواهد بود و در صورت حفظ آمادگی خود رقیبی جدی برای خارجی های استقلال در کسب عنوان بهترین خارجی تاریخ آبی پوشان خواهد شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------