جباروف در تمرین استقلال شرکت نکرد



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,جباروف

مدافع ارمنستانی استقلال به دلیل مصدومیت همچنان در تمرین آبی پوشان غایب است.

 به گزارش مهر، آخرین تمرین آبی پوشان قبل از پرواز به آبادان در یک هوای سرد و در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد. جابر انصاری همانند روز گذشته به طور اختصاصی به دویدن دور زمین اکتفا نمود و مطمئنا آبی پوشان را در آبادان همراهی نخواهد کرد. هرایر مگویان امروز هم به دلیل مصدومیت تنها غایب تمرین بود.

 

کادر فنی استقلال از شنیدن خبر ثبت قرارداد تیموریان با این تیم ابراز خرسندی کردند.

 

علیرضا منصوریان قبل از شروع تمرین چند دقیقه ای با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست آنچه را در توان دارند برای پیروزی برابر صنعت نفت آبادان به کار ببندند.

 

با اینکه گفته می شد جباروف از امروز در تمرین استقلال حاضر خواهد شد اما قرار بر این شده است این بازیکن روز دوشنبه و پس از برگشت تیم از آبادان در تمرینات گروهی شرکت کند.

 

پس از صحبت های منصوریان بازیکنان ابتدا زیر نظر علی چینی بدن های خود را گرم کرده سپس به بازی آقا وسط پرداختند و در آیتم پایانی به مرور کارهای  تاکتیکی جهت دیدار برابر نفت آبادان پرداختند.

 

آبی پوشان تهرانی ساعت ۱۴.۳۰ تهران را به مقصد آبادان ترک خواهند کرد و فردا بلافاصله پس از پایان بازی راهی تهران خواهند شد.

 

تیم فوتبال استقلال تهران روز یکشنبه سوم بهمن ماه از ساعت ۱۵ از هفته هجدهم لیگ شانزدهم در ورزشگاه تختی آبادان میهمان نفت آبادان خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------