جباروف ثبت می‌کند؟ باقری از لیست خارج ‌می‌شود؟



  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی , جباروف

حکم فیفا باشگاه استقلال را به دردسر انداخته تا جایی که امروز قرار بود فرشید باقری از لیست خارج شده و قرارداد جباروف ثبت شود اما فعلا همه چیز متوقف شده است.

به گزارش  مهر، دردسر های استقلال هر روز بیشتر می شود و سردرگمی ها هم شدید تر. پیگیری های خبرنگار مهر نشان می دهد بسیاری از تصمیم های مسئولان باشگاه استقلال فعلا اجرایی نمی شود یا اینکه اگر اجرایی بشود بر حسب حدس و گمان است.

 

به عنوان مثال قرار بود «سرور جباروف» بازیکن ازبکستانی امروز به همراه نماینده باشگاه استقلال برای ثبت قرارداد به هیات فوتبال برود اما خبر محرومیت باشگاه استقلال فعلا همه چیز را در مورد جباروف روی هوا برده و تصمیم گیری را در این رابطه سخت کرده است.

 

از سوی دیگر همانطور که سه هفته قبل نوشته بودیم جذب آندرانیک تیموریان از نظر کادر فنی برابر بود با خارج کردن هافبک ۹۰۰ میلیونی این تیم یعنی فرشید باقری که خبر محرومیت باشگاه در نقل و انتقالات، این خروج را هم با مشکل مواجه کرده است.

 

حالا اگر به هر دلیلی استقلال نتواند رای فیفا را برگرداند یا اینکه طبق قوانین، استقلال قبل از ابلاغ حکم قرارداد تیموریان را به ثبت نرسانده باشد، حتی آندو هم نمی تواند برای استقلال به میدان برود. در این صورت خروج فرشید باقری از لیست استقلال تبعات زیادی خواهد داشت و کارها را سخت و سخت تر می کند.

 

به نظر می رسد مسئولان باشگاه استقلال فعلا دنبال راهکارها و قوانین می گردند تا ببینند باید چه بازیکنانی را ثبت و کدام بازیکنان را از لیست خارج کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------