"اینستاگرام" شب‌نشینی سه فوتبالیست مطرح با قلیان را لو داد



  اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,اینستاگرام

تکنولوژی جدید اینستاگرام با ضبط تصاویری از وجود قلیان در شب نشینی سه تن از بازیکنان مطرح یکی از تیم‌های بزرگ لیگ برتری برای آنها دردسرساز شد.

 به‌ گزارش ‌ایسنا، بامداد چهارشنبه با ایجاد قابلیت جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام شاهد اتفاق عجیبی در این شبکه مجازی توسط سه تن از فوتبالیست‌های مطرح لیگ برتری بودیم.

 

شبکه اجتماعی اینستاگرام که قابلیت Live story را شب گذشته به ویژگی‌های نرم افزاری خود ‌اضافه کرده است برای سه تن از بازیکنان یکی از مطرح‌ترین تیم‌های پایتخت دردسرساز شد.

 

یکی از این بازیکنان که ویدیوی مربوطه توسط او در اینستاگرام قرار گرفت، با ضبط تصاویری از بخش‌های مختلف منزلش مخاطبان را با اتفاقی عجیب مواجه کرد؛ جایی که علاوه بر ضبط تصویر از چهره خودشان تصویر یک قلیان هم که روبروی آنها قرار داشت به نمایش در آمد و پس از آن بلافاصله با کامنت‌های مختلف افرادی که ویدیو مربوطه را ملاحظه کردند همراه شد. پیام‌هایی مبنی بر این که "قلیان نکشید!".

 

در تصاویر پخش شده این سه بازیکن مطرح و سرشناس از این قابلیت جدید اینستاگرام شگفت زده شده بودند.

 

این‌ در حالی است که طی روزهای گذشته سرمربیانی همچون برانکو ایوانکوویچ  و علیرضا منصوریان بر پرهیز بازیکنان شان از حضور در شبکه های اجتماعی تاکید کرده بودند.

 

علاوه بر این سرمربی سرخپوشان پایتخت در پاسخ به پرسشی در مورد گزارش کمیته‌  پزشکی فدراسیون فوتبال مبنی بر درصد بالایی استفاده از قلیان در میان فوتبالیست‌های لیگ برتری، اظهار کرده بود تا جایی که می داند بازیکنانش درون زمین قلیان نمی‌کشند، اما بیرون از زمین اطلاعی در این خصوص ندارد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------