آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

۵ بازیکن خارجی شاکی استقلال چه کسانی هستند



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, استقلال

علیرضا منصوریان درحالی مدیران قبلی استقلال را در محرومیت این باشگاه مقصر دانست که بررسی وضعیت این بازیکنان می‌تواند جالب باشد.

 به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان شب گذشته در اظهاراتی ویدیویی با انتقاد از رویه مدیران پیشین استقلال، محرومیت استقلال از پنجره نقل و انتقالاتی را از عملکرد آنها دانست و در این زمینه افتخاری را بدون تقصیر دانست. هرچند که نمی‌توان این استدلال منصوریان را پذیرفت که افتخاری در این میان نقشی ندارد ولی بررسی وضعیت این 5 بازیکن می‌تواند جالب باشد. وضعیت این پنج بازیکن به شرح زیر هستند:

  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, استقلال

 * جی لوید ساموئل

این بازیکن در دوره علی فتح‌الله‌زاده به ایران آمد و به لحاظ فنی سطح بالایی داشت. او بعد از استقلال به پیکان رفت ولی پرونده شکایت او از استقلال در فیفا موجود است. آخرین اخبار حکایت از طلب ۳۲۰ هزار دلاری او از آبی‌های پایتخت داشت و مشخص نیست که بخشی ازاین پول پرداخت شده یا نه ولی بر اساس اظهارات منصوریان، این بازیکن هنوز از آبی‌های پایتخت طلبکار است. هرچند که بایدگفت که فتح‌الله زاده بارها اعلام کرده که برنامه پرداخت این پول را به مدیران قبلی استقلال داده بوده ولی آنها توجهی نکرده‌اند.

  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, استقلال

 * لیام ردی

دروازه‌بان استرالیایی‌ای که در دوره مدیریت فتح‌الله‌زاده به استقلال آمد و یک نیمکت نشین محض بود. او یکبار مقابل ابومسلم در بازی تدارکاتی به میدان رفت و در آن بازی نشان داد که چقدر دروازه‌بان ضعیفی است. بر اساس آخرین خبر از او، این دروازه‌بان ۸۴ هزار دلار از استقلال طلب دارد. هرچند که استقلالی‌ها پیش‌تر ادعا کرده بودند این طلب پرداخت شده ولی منصوریان نام این بازیکن را جزو کسانی آورد که هنوز در فیفا پرونده‌ای علیه استقلال دارند.

 

  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, استقلال

* هندریک هلمکه

یکی از عجیب‌ترین خریدهای تاریخ استقلال، هندریک هلمکه بود. این بازیکن آلمانی در دوره مدیریتی افشارزاده به استقلال آمد و یک بازی دوستانه به مناسبت درگذشت غلامحسین مظلومی هم برای استقلال بازی کرد اما اعلام شد که مصدوم است و ظاهرا بدون تست پزشکی، او به جمع استقلالی‌ها آمده بود. این مسئله باعث جنجال زیادی شد و در نهایت هلمکه قراردادش را با استقلال فسخ کرد و راهی الاهلی مصر شد. این بازیکن بعد از فسخ از استقلال در فیفا علیه استقلال شکایت کرد و بر اساس آخرین اخبار منتشر شده، ۱۸۰ هزار دلار از آبی‌های پایتخت طلب دارد و مشخص نیست چه بخشی از این پول پرداخت شده ولی مسلم این است که او هم از شاکیان استقلال به شمار می‌رود.

  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, استقلال

 * پروپئیچ

آقای گل لیگ آلبانی با سر و صدای زیادی در دوره افشارزاده به ایران آمد ولی نتوانست قابلیت‌هایش را نشان دهد و در آغاز فصل جاری با اعلام منصوریان در لیست مازاد آبی‌های پایتخت قرار گرفت و همین مسئله باعث شد تا او بابت فسخ قراردادش به فیفا شکایت کند و در ادامه استقلالی‌ها تلاش کردند تا قضیه را به شکلی دیگر نشان دهند و اعلام کردند در این زمینه اشتباهی رخ داده ولی کار از کار گذشته بود و بر اساس آخرین اخبار این بازیکن ۴۱۳ هزار دلار از استقلال طلب دارد.

 

  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی, استقلال

* عادل شیحی

هافبک آلمانی مراکشی‌ای که در دوره افشارزاده به استقلال آمد و طلب ۴۷ هزار دلاری او و تعلل آبی‌های پایتخت در پرداخت این طلب باعث محرومیت این تیم از نقل و انتقالات شده است. شیحی هم مانند بسیاری از خارجی‌هایی که به ایران آمدند نتوانست کار خاصی برای باشگاهش انجام دهد و تنها به بدهی‌های این باشگاه رقمی را اضافه کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------