غفوری‌اصل:منصوریان حاشیه‌ها را کم کند و از 2‌نفر حرف‌شنوی داشته باشد/این استقلال مثل تیم سال 73 است



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی ,  غفوری‌اصل

مدافع دهه 70 تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان اگر از حواشی کم و از عبداللهی و فریبا حرف‌شنوی داشته باشد می‌تواند این تیم را مثل تیم سال 73 به اوج برساند.

 مسعود غفوری‌اصل مدافع دهه 70 تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص مسابقه این تیم مقابل پیکان اظهار داشت: در 10 دقیقه ابتدایی بازی شرایط عادی خودش را داشت و بعد از اینکه استقلال موفق به گلزنی از روی ضربه آزاد شد تصور می‌کردم که تیم تغییر تاکتیک بدهد و بازی را به جناحین ببرد تا پیکان باز شود و از فضاهای خالی استفاده شود اما این اتفاق نیفتاد به خصوص وقتی که پیکان 10 نفره شد آنها محکم‌تر هم بازی می‌کردند. 

 

وی افزود: در ادامه استقلال می‌توانست گل‌هایش را بیشتر کند و فکر می‌‌کنم گلی که پیکان زد روی حادثه اتفاق افتاد. گل‌هایی که در بازی شب گذشته زده شد همه زیبا بود ولی نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم تیم استقلال با وجود پیروزی در دو مسابقه اخیر از لحاظ ساختار دفاعی دچار مشکل است. 

 

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: به طور مثال پرسپولیس که این روزها در صدر جدول است به خاطر این به این جایگاه رسیده که ساختار دفاعی خوبی دارد و حتی با یک گل هم سه امتیاز را از آن خود می‌کند اما در مقابل استقلال هرگاه از حریفش پیش بوده گل دریافت کرده و شما دیدید که تیم در دقیقه 90 گل خورد و باز هم دلهره برای هوادار ایجاد کرد این نشان‌دهنده ساختار دفاعی با اشکال استقلال است که امیدوارم کادر فنی روی این نقطه ضعف کار کند و گل‌های بیشتری دریافت نکند. 

 

مسعود غفوری اصل نفر اول سمت راست در کنار پاشازاده و خرمگاه

 

غفوری‌اصل با اشاره به اینکه مشخص نیست آیا تیموریان و جباروف می‌توانند به تیم کمک کنند، گفت: استقلال به این دو نفر نیاز دارد چون خیلی راحت توپ را از دست می‌دهند زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم برای گرفتن توپ از حریف نیرو ذخیره می‌کردیم و با این تاکتیک به حریفمان فرصت می‌دادیم تا برای دقایقی صاحب میدان باشد اما دوباره کار را در دست می‌گرفتیم و آنقدر فشار می‌آوردیم تا به گل‌های بیشتر برسیم.

 

حتی در این دو بازی گذشته که استقلال برد مالکیت توپ بیشتر در اختیار حریفان بود و این نشان می‌دهد که تیم استقلال راحت توپ را از دست می‌دهد من به علی منصوریان و حمید بابازاده علاقه دارم و از طرفی نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا را استاد خود می‌دانم چون سال 73 در نیم‌فصل اول به همراه آقای ذوالفقارنسب همین شرایط را داشتیم و خوب نتیجه نمی‌گرفتیم اما وقتی عبداللهی و فریبا به تیم آمدند تیم متحول شد و آن سال تا فینال لیگ که با سایپا بازی داشتیم پیش رفتیم. به نظر من اگر علی منصوریان از عبداللهی و فریبا حرف‌شنوی داشته باشد و روی مسائل روحی و روانی تیمش کار کند قطعاً در ادامه تیم استقلال بهتر خواهد شد و مثل آن سال تیمش به اوج می‌رسد. 

 

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: بعد از 19 هفته علی منصوریان ترکیب اصلی خودش را نشناخته، به خصوص در پست‌های اصلی دفاع وسط و هافبک وسط دچار مشکل است و کمتر مربی را پیدا می‌کنید که در این پست‌ها تغییرات ایجاد کند البته من به این تیم خوش‌بین هستم و به نظرم استقلال می‌تواند مثل سال 73 اوج بگیرد و مشابه آن تیم شود و رگه‌هایی از این اتفاق در استقلال وجود دارد اما باید بپذیریم که زیبایی و طراوتی که در سبک بازی استقلال باید ببینیم در این تیم دیده نمی‌شود و همانطور که گفتم تا دقیقه 90 هواداران دلهره دارند. به نظر من سرمربی تیم استقلال حواشی را کم کند چون در تیم‌های بزرگ همیشه حاشیه‌ها بیشتر دیده می‌شود هر چند شنیده‌ام که عده‌ای هم در حال سنگ‌اندازی هستند اما منصوریان باید به عنوان نفر اول کادر فنی تیم از حاشیه‌های تیمش بکاهد.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------