آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

حمایت قاطع سرمربی از مدافع خطاکار/تاوان می‌دهم تا بازیکن بزرگ شود



  اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,سید مجید حسینی

سید مجید حسینی مدافع جوان تیم استقلال در آخرین دقایق بازی این تیم مقابل پیکان مرتکب خطای پنالتی شد تا فاصله این تیم با استقلال در جریان مسابقه به حداقل برسد.

به گزارش  مهر، رویکرد جالب  توجه علیرضا منصوریان به جوانان تیمش و استفاده از تعداد بالایی از این دست بازیکنان باعث شده تا این جوانان به سطح بالایی از اعتماد به نفس برسند و هر یک از آنها تبدیل به بازیکنان قابل اعتنایی در ترکیب آبی پوشان شوند.

 

سید مجید حسینی مدافع میانی آبی پوشان یکی از همین بازیکنان جوانی است که در مقابل پیکان هم به میدان رفت و بازی قابل تحسینی هم ارائه داد اما همین بازیکن جوان در دقایق پایانی بازی مرتکب یک خطای پنالتی شد تا پیکانی ها بتوانند فاصله شان با استقلال را به حداقل برسانند.

 

در پایان بازی علیرضا منصوریان از مدافع جوان تیمش که آن خطا را مرتکب شده بود دفاعی تمام قد کرد و به خود حسینی هم گفت اشتباه برای بازیکن جوان است و بازیکن جوان باید اشتباه کند تا تجربه به دست بیاورد. سرمربی استقلال تاکید کرد برای بزرگ شدن و با تجربه شدن این جوانان تاوان خواهد داد و پای این بازیکنان از جمله سید مجید حسینی خواهد ایستاد.

 

منصوریان حتی گفت برای این که حسینی یک پژمان منتظری دیگر شود، باید از این اشتباهات در این سن انجام دهد تا از آنها درس گرفته و تجربه اندوزی کند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------