مدافع خبرساز پرسپولیس ماندنی می‌شود؟



  اخبار ورزشی ,خبرهای  ورزشی ,پرسپولیس

مدافع اکراینی پرسپولیس دیروز برای اولین بار از ابتدا برای تیمش بازی کرد.

 به گزارش  خبرآنلاین؛ چند دقیقه بازی اجباری به دلیل مصدومیت محمد انصاری در دربی دور رفت، تنها تجربه مهم مدافع خبرساز پرسپولیس در این فصل بود.

 

الکسی پلی‌یانسکی از روز اول که به همراه ولادمیر پریموف به ایران آمد، حضورش در پرسپولیس حواشی زیادی به همراه داشت. این اتفاقات تا جایی پیش رفت که خود برانکو هم عدم رضایت خودش را از این بازیکنان مخصوصا پلی‌یانسکی اعلام کرد. سرمربی قرمزها اعتماد چندانی به او نداشت و چندین بار در طول فصل در مواقع حساس هم از حسین ماهینی در قلب خط دفاعی استفاده کرده بود. اما در بازی دیروز و با محرومیت سیدجلال حسینی و از طرفی مصدومیت ربیع‌خواه، راه کاملا برای پلی‌یانسکی باز شد.

 

او در ترکیب پرسپولیس به صورت فیکس بازی کرد و یکی دیگر از کلین‌شیت‌های بیرانوند هم رقم خورد. دیروز چندان موقعیت خطرناکی روی دروازه پرسپولیس ایجاد نشد و مدافع اکراینی بیشتر فرصت بازی‌سازی از دفاع را پیدا کرد تا اینکه حملات حریف را قطع کند. نمایش دیروز او تا حدودی دور از انتظار بود و این سوال را ایجاد کرد که بدون اشتباه بودن او در بازی حساس این هفته، پلی‌یانسکی را تا آخر فصل در پرسپولیس ماندگار می‌کند؟ فرصت نقل و انتقالات نیم‌فصل تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد و اگر سعد ناطق عراقی به جمع قرمزها اضافه نشود، قطعا این پلی‌یانسکی خواهد بود که ماندنی خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------