تخلف خطرناک علیرضا بیرانوند ساعت 1 بامداد + عکس



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی ,علیرضا بیرانوند

دروازه بان پرسپولیس در مسیر رفتن به عروسی وحید امیری یکی از خطرناک‌ترین کارهای ممکن را انجام داد.

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پس از بازي با صباي قم و پيروزي پرسپوليسي‌ها در ديداري حساس و در حالي كه هواداران اين تيم، سرخوش از اين پيروزي بودند يك اتفاق عجيب در شبكه مجازي اينستاگرام افتاد.

 

ساعت از یک بامداد گذشته بود كه دروازه‌بان پرسپوليسي‌ها با استفاده از قابليت جديد اين نرم‌افزار، دوستانش را به تماشاي پخش زنده از خودش دعوت كرد! خيلي‌ها منتظر بودند ببينند كه او قرار است چه چيزي را نشان بدهد.

 

با اين حال عليرضا همه شرايط را فراهم كرد و پخش زنده‌اي را استارت زد كه اين دروازه‌بان را در حال رانندگي با سرعت غير مجاز نشان مي‌داد! ساعت يك بامداد، پس از بازي با صبا، رانندگي با سرعت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه در حين رانندگي و... .

 

جدا از همه اين تخلف‌هايي كه دروازه‌بان پرسپوليس انجام داده است بايد به نكته مهم ديگري هم اشاره كرد. اينكه پرسپوليسي‌ها اين هفته بايد مقابل تراكتورسازي به ميدان بروند. تيمي كه جدي‌ترين رقيب در جنگ قهرماني براي آنها به حساب مي‌‌آيد.

 

آيا پرسپوليسي‌ها پس از بازي با صبا تمرين نداشته‌اند كه بيرانوند از خواب و زندگي‌‌اش زده و راهي خرم‌آباد از جاده ملاير شده است؟ اين حرف‌ها را خودش در اين ويدئو زنده زد كه: «جاده خرم‌آباد را برف بسته است. دارم مي‌روم از سمت ملاير به خرم‌آباد برسم.»

 

  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی ,علیرضا بیرانوند

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------