عضو کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال: استقلالی‌ها فرافکنی می‌کنند/ یک مترجم استخدام کنند



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی , استقلال

عضو کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون فوتبال با بیان این که این فدراسیون در پرونده محرومیت استقلال نقشی نداشته است، گفت: چرا استقلالی‌ها نامه‌هایی که فیفا برای این باشگاه می فرستاد را ترجمه نکردند و فقط به نامه فدراسیون فوتبال توجه داشتند؟

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم  فوتبال استقلال به خاطر سهل انگاری در پرداخت به موقع مطالبات عادل شیحی از نقل‌ و انتقالات زمستانی محروم شده است.  در حالی که هنوز کسی مسئولیت این اشتباه تاریخی را بر عهده نگرفته است، اخیرا در محافل ورزشی فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از مقصران این اتفاق معرفی شده است. چرا که کمیتهبین‌الملل با امضای علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون در حالی که استقلال از تاریخ ۲۹ آذر از ثبت قرارداد بازیکنانش محروم شده بود، اقدام به ارسال نامه‌ای تحت این عنوان کرد که "این تیم ۳۰ روز برای پرداخت مطالبات عادل شیحی زمان دارد".

 

 یکی از اعضای  کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون فوتبال در این‌باره، گفت‌: استقلال در این موضوع اشتباه کرده و تمام مشکلات از سوی این تیم بوده است. این صحبت‌ها که فدراسیون فوتبال در این پرونده اشتباه کرده فرافکنی است. استقلالی‌ها در جریان تمامی اتفاقات بوده‌اند و تمام نامه‌هایی که به ما ارسال می‌شد به دست استقلالی‌ها رسیده است. آقای مانوسی‌فر در جریان این نامه‌ها بوده و آنها را مطالعه کرده است. تنها اشتباه کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون از سوی کسرایی بوده که آن نامه را ترجمه کرده است و خواستار پرداخت این مبلغ شده است چرا که در این صورت جریمه بیشتری گریبانگیر استقلال می‌شد. استقلالی‌ها از قبل می‌دانستند که محروم هستند و با علم بر این موضوع اقدام به جذب بازیکن کردند.

 

او ‌اضافه کرد: به هیچ وجه نیازی به ترجمه این نامه نبود و در دفعات گذشته هم ما عینا متن انگلیسی نامه‌های این چنینی را با پاراف "جهت اقدام مقتضی" به باشگاه مربوطه ارسال می‌کردیم. نامه‌ای که کسرایی برای آنها ارسال کرده با تاکید بر این بود که ا گر این پول را پرداخت نکند تبعات بیشتری در انتظار استقلال خواهد بود. در این پرونده فقط استقلالی‌ها اشتباه کردند. آنها دو ماه فرصت داشتند که این پول را پرداخت کنند، اما کوتاهی کردند. این اقدامات فرا رو به جلوست.

 

عضو کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون فوتبال، گفت‌: اصل نامه‌های فیفا به دست استقلال رسیده است و ما رونوشتی از آنها را در اختیار داشتیم. آنها نمی‌توانند با این کارها صورت مساله را پاک کنند.

 

او تاکید کرد:‌ البته من نمی‌گویم فدراسیون فوتبال اشتباه نکرده است. اشتباه کسرایی در این بود که نامه را ترجمه کرده است. باشگاه استقلال مسئول ترجمه این پرونده بوده و اگر نمی‌تواند نامه را ترجمه کند یک نفر را پیدا کنند که این کار را انجام دهد. درست است که ما نامه ترجمه شده را برای استقلال فرستادیم، اما آنها باید اصل این نامه را مطالعه  و به موقع اقدام می‌کردند. این که ما نامه ترجمه شده را از فدراسیون فوتبال فرستادیم اشتباه بود.

 

عضو کمیته‌ بین‌الملل فدراسیون فوتبال گفت‌: در تاریخ ۱۹ دسامبر و در نامه‌ای که فیفا برای ما و استقلال فرستاده بود خواهان اجرای حکم این سازمان شده بود. آنها از فدراسیون خواستند که قرارداد بازیکنان استقلال ثبت نشود. حتی رونوشت این نامه به دست استقلال هم رسیده بود و آنها می دانستند که محروم هستند.

 

به گزارش ایسنا، شاید توضیحات اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان کسی که ذیل این نامه را امضا کرده بتواند کلید حل ماجرا باشد اما در تماس‌های ایسنا با اسدی، او به تلفن همراهش جواب نداد تا این معما همچنان وجود داشته باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------