پیشرفت محسوس شاگردان منصوریان/ استقلال تیم دوم جدول نیم فصل دوم



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,منصوریان

تیم استقلال تهران موفق شد در هفته نوزدهم بر پیکان غلبه کند تا سومین پیروزی از چهارمین بازی در نیم فصل دوم را به دست آورده باشد.

به گزارش  مهر، آبی پوشان تهران که روزهای تلخ و سختی را در نیم فصل اول پشت سر گذاشتند، در نیم فصل دوم شرایطی کاملا متفاوت داشتند. شاگردان منصوریان در نیم فصل دوم چهار بار به میدان رفته‌اند که حاصل این چهار بازی سه پیروزی و یک شکست است. کسب ۹ امتیاز از مجموع ۱۲ امتیاز ممکن نشان از پیشرفت قابل ملاحظه این تیم در نیم فصل دوم در مقایسه با نیم فصل اول است.

 

بعد از پرسپولیس که با ۴ برد از ۴ بازی و کسب ۱۲ امتیاز در جدول نیم فصل دوم هم مثل جدول کلی مسابقات در جایگاه اول قرار دارد، آبی پوشان تهران با ۹ امتیاز دومین تیم این جدول هستند و بعد از استقلال هم تراکتورسازی و ذوب آهن هر کدام با ۸ امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

 

در این جدول پیکان تهران با تنها یک امتیاز در رده آخر و تیم های فولاد خوزستان، سیاه جامگان و نفت تهران با ۲ امتیاز در رده های پایینی این جدول تشریفاتی و غیر رسمی قرار گرفته‌اند.

 

نکته جالب توجه دیگر در این جدول این است که شاگردان علیرضا منصوریان با زدن ۸ گل بهترین عملکرد خط حمله را در بین ۱۶ تیم لیگ برتری دارند  شاگردان برانکو با ۷ گل زده در رده دوم قرار گرفته‌اند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------