مجید جلالی: فدراسیون بی اعتماد به داوران را از بین ببرد



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی ,مجید جلالی

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فدراسیون فوتبال باید علاجی پیدا کند تا بی اعتمادی به داوران از بین برود.

 به گزارش مهر، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر گفت: این درست است که ما سه نفر از بهترین بازیکنانمان را برای این مسابقه نداریم، اما بازیکنان باتجربه خوبی داریم که در کنار جوان های ما که روبه پیشرفت هستند و همچنین بازیکنان خارجی‌مان می تواند به ما کمک کند.

 

وی ادامه داد: می خواهیم در بازی فردا از همه ظرفیت هایمان استفاده کنیم و برابر سپاهان موفق شویم. بازیکنان ما هم تحت تاثیر هستند که چرا در نیم فصل دوم نتایج خوبی نگرفتیم اما امتیازات بازی فردا برای ما مهم و حیاتی هست.

 

جلالی افزود: در چهار بازی گذشته ما واقعا خوب بازی کردیم و تنها از نظر نتیجه گیری مشکل داریم که نتایجی که گرفتیم هم جایی برای توضیح ندارد و باید کاری کنیم که بهتر شویم.

 

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص شرایط فیصل شایسته تصریح کرد: این بازیکن در اردو و در فهرست ما برای بازی خواهد بود، اما او نیاز به زمان دارد تا با سایرین هماهنگ شود و به آمادگی کامل برسد من با او صحبت کردم و خودش هم گفت که اگر لازم باشد صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کند تا به آمادگی کامل برسد.

 

وی در خصوص اینکه افت پیکان با شرایط نزولی گادوین منشا همراه بوده، تصریح کرد: منشا یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما در بخش هجومی بوده است. البته من با این مهاجم صحبت کردم و او قطعا در جمع ما خواهد ماند.

 

جلالی با اشاره به شرایط داوری در لیگ خاطرنشان کرد: متاسفانه فضای سختی برای داور ما در لیگ بوجود آمده که البته مقصر آخر خود داوران هستند. اینکه ما بخواهیم همه تقصیر را گردن داور بیندازیم و فدراسیون هم بیایند هواداران و باشگاه را جریمه کند، این علاج نیست.

 

سرمربی پیکان ادامه داد: متاسفانه اعتماد کمرنگ شده است و قوانین فدراسیون هم کارساز نیست. در این شرایط نمی شود که مربی بیاید و اعتراض کند و حتی بیانیه صادر کند. من هنگامی که خودم را جای داوران می گذارم واقعا می دانم که کارشان سخت است و سعی می کنم که در کنار داوران باشم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: این علامت هایی است که نشان می دهد همه به داوران بی اعتماد هستند و باید فدراسیون برای این بی اعتمادی علاج پیدا کند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------