مصاحبه عضو هیات مدیره دست کاپیتان‌های استقلال را «رو» کرد



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی,استقلال

عضو هیات مدیره استقلال فکرش را هم نمی کرد افشاگری که در قالب مصاحبه انجام داد موج جدیدی از حاشیه را برای این تیم در بر داشته باشد.

 به گزارش مهر، مسعود معینی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال بعد از آنکه خود را هدف جدید هواداران خشمگین استقلال دید، در راستای توجیه امضا نکردن چک های باشگاه صحبت‌هایی را کرد که این صحبت ها به منزله افشای یکسری اتفاقات تازه در این تیم بود. پول گرفتن مستقیم کاپیتان های اول و دوم آبی ها از اسپانسر بدون دخالت باشگاه و دور از چشم دیگران.

 

در حالی که یکی از اصلی ترین وظایف کاپیتان در تیم های ورزشی، حمایت از دیگر بازیکنان و دفاع از حق و حقوق آنها است، گویا در استقلال، آن هم استقلالی که این روزها همه اتفاقات در آن نا متعارف است این اصل هم صدق نمی کند.

 

 کاپیتان های اول و دوم این تیم که در عمل نشان دادند خیلی هم نقش بازوهای راست و چپ سرمربی را ایفا نکردند، به جای آنکه به فکر دفاع از حق و حقوق بازیکنان شان باشند، به دنبال حق و حقوق خود آن هم دور از چشم دیگران بودند. 

 

این اقدام کاپیتان‌های استقلال، اصلا به مذاق بازیکنان خوش نیامده و حالا که دست آنها با دفاع ناشیانه‌ای که عضو هیات مدیره این باشگاه از خود کرد، در «حاشیه بازار»ی به نام استقلال ایجاد یک حاشیه جدید کرد.

 

حالا بازیکنان و به خصوص بازیکنان جوان این تیم اعتماد اولیه را به کاپیتان های خود از دست داده اند. آنها حالا به این واقعیت پی برده‌اند که بزرگترهای تیم تنها به فکر خودشان هستند نه دیگر بازیکنان و این موضوع موجی از نارضایتی و بی اعتمادی در بین بازیکنان نسبت به بازیکنان بزرگتر تیم ایجاد کرده است. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------