آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

شش نکته در مورد افشاگری عضو هیات مدیره باشگاه استقلال



  اخبارورزشی  ,خبرهای  ورزشی , باشگاه استقلال

حرف‌های معینی نشان می دهد که هیات مدیره استقلال آنطور که باید عملکرد درستی در همه امور نداشته و یکی از دلایل بحران ها خود هیات مدیره است.

 به گزارش مهر، حرف های مسعود معینی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در نوع خود جای بحث های بسیاری دارد و به نوعی پرده از اسرار درون باشگاه استقلال بر می دارد و به شکلی دیگر بحران دیگری را در استقلال نمایش می دهد. به حرف های معینی که دفاعیه ای است جهت عدم امضای آن چک معروف که توسط اداره مالیات مصادره شد دقت کنید:

 

«حدود ۲۰۰ میلیون تومان از آن چک برای رحمتی بود و ۶۰۰ میلیون تومان برای خسرو حیدری و فکر می‌کنم حدود ۱۵۰ میلیون برای کریمی بود. ظاهرا رحمتی و حیدری خودشان با اسپانسر باشگاه صحبت کرده و گفته بودند چک برگشتی دارند و به همین دلیل برای آنها از سوی اسپانسر چک صادر شده. من در جلسه هیأت‌مدیره ناراحتی خودم را از این اتفاق اعلام کردم و گفتم چطور ممکن است اسپانسر باشگاه چک را به نام شخص صادر می‌کند در حالی که مصوبه هیأت‌مدیره ندارد و اصلا دلیلی ندارد که اسپانسر برای افراد خاص چک بدهد. او باید چک را به باشگاه بدهد. مگر بقیه بازیکنان نباید پول بگیرند؟ همین اتفاقات باعث دلخوری برخی از بازیکنان شد. چرا باید همه اتفاقات به گردن من بیفتد؟»

 

از این حرف ها می توان چنین مسائلی را استنباط کرد:

 

اول: برخی بازیکنان استقلال خودشان تصمیم می گرفتند که کی و چقدر از محل درآمد باشگاه پول بردارند و در این راه نه هیات مدیره و نه حتی مدیر عامل تعیین کننده نبوده اند!

 

دوم: با وجود مخالفت معینی اما قرار بوده این چک امضا شود و این نشان می دهد بقیه اعضای هیات مدیره به غیر قانونی بودن این چک اعتراضی نداشته اند و می خواسته اند که این پول از همین مسیر به آن سه بازیکن برسد.

 

سوم: مسائل مالی در باشگاه استقلال عادلانه جلو نمی رفته و در حالی که پادوانی و جونز بدنساز و جابر انصاری و کاوه رضایی مشکل بسیار بزرگ مالی داشته اند و برخی از آنها قهر کرده اند، اما برخی بازیکنان پول های درشت را مستقیما از اسپانسر گرفته اند!

 

چهارم: معینی هم کاملا صادق نیست چرا که به گفته مدعیان این باشگاه قرار بوده دویست میلیون از این یک میلیارد که به هوا رفته تبدیل به ۵۰ هزار دلار شود و به عادل شیحی ارائه شود اما در محاسبات عددی معینی چنین چیزی دیده نمی شود و این یک میلیارد قرار بوده به بازیکنان داخلی داده شود.

 

پنجم: در اقدامی غیر قانونی چک ها نه برای خزانه و نه برای حساب باشگاه که به حساب اشخاص کشیده شده و قرار بوده به آنها تحویل داده شود و این غیر قانونی است.

 

ششم: دیگر بازیکنان نسبت به این تبعیض اعتراض کرده اند و ناراحت شده اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------