آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

استقلال - السد، آبی‌ها از سد ژاوی می‌گذرند؟



  اخبارورزشی ,خبرهای  ورزشی,استقلال

استقلال درحالی میزبان السد قطر است که نتیجه این دیدار برای فوتبال ایران هم از اهیمت بسیار زیادی برخوردار است.

 به گزارش ایسنا، تیم‌های فوتبال استقلال ایران و السد قطر در چارچوب مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

تیم فوتبال استقلال بعد از فراز و نشیب‌های زیادی که در طول فصل داشت در سه بازی اخیر نمایش تحسین‌برانگیزی ارائه داده و با اتکا به جوانان با انگیزه‌اش توانسته نتایج خوبی را بگیرد. به همین دلیل انتظار می‌رود استقلال از پیش بازنده برابر السد قطر نباشد. السدی که در فصل جاری بسیار قدرتمند است و اگر در مرحله گروهی مستقیما حاضر می‌شد حتی از شانس‌های قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم به شمار می‌رفت.

 

تیم فوتبال السد در حال حاضر و در لیگ 14 تیمی قطر رده دوم را در اختیار دارد. آنها تنها در یک بازی شکست خوردند و با 55 گل زده دومین خط حمله لیگ قطر و با 18 گل خورده برترین خط دفاعی لیگ قطر را در اختیار دارند.

 

تیم فوتبال السد از بازیکنان خوبی مانند ژاوی هرناندز، بغداد بونباح، عبدالکریم حسن، مرتضی پورعلی گنجی، محمد کازولا، خلفان ابراهیم و ... برخوردار است. با این حال استقلال با تکیه بر جوانانش امیدوار است که بتواند از سد این تیم بگذرد؛ استقلالی که مطمئنا نه تنها روی هواداران خود بلکه هواداران دیگر تیم مطرح پایتخت حساب ویژه‌ای باز کرده است. مطمئنا هواداران فوتبال ایران می‌توانند روز سختی را برای السد رقم بزنند و باعث صعود نماینده ایران به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شوند.

 

تیم فوتبال السد بدون محروم و مصدوم به مصاف استقلال می‌آید ولی تیم فوتبال استقلال به طور قطع جابر انصاری و هرائر مگویان را به دلیل ناآماده بودن ناشی از مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

 

استقلال در مقابل السد نماینده ایران است. با توجه به وضعیت فعلی امتیازهای تیم‌های ایرانی در آسیا، برای حفظ سهمیه 3+1 لازم است تا آبی‌های پایتخت از سد نماینده قطر بگذرند.

 

دیدار استقلال و السد ساعت 19 سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی و با سوت داوران عمانی برگزار می‌شود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------