پروین: تیم ملی بی‌دغدغه به جام‌جهانی صعود می‌کند/ تاج باید کی‌روش و برانکو را آشتی دهد



  اخبارورزشی ,خبرهای ورزشی,پروین

پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس می‌گوید تیم ملی صعودی بی دغدغه به جام جهانی خواهد داشت.

 به گزارش ایسنا، علی پروین، در دیدار با مهدی تاج از تلاش، پشتکار و همدلی فدراسیون فوتبال در برگزاری منظم لیگ و موفقیت‌های تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تقدیر و تشکر کرد.

 

در این دیدار، علی پروین ضمن اظهار امیدواری از برطرف شدن کدورت بین سرمربی تیم ملی فوتبال و سرمربی باشگاه پرسپولیس گفت: کی‌روش از جمله مربیان بزرگ دنیا است که توانست تغییر اساسی در تیم ملی فوتبال ایران ایجاد  کند و فضای مناسبی برای بهره‌گیری از جوانان مستعد، فراهم کند و باید قدر این فرصت را بدانیم.

 

وی گفت: این دوره از جمله دوره ‌ایی است که تیم ملی بدون دغدغه به جام جهانی خواهد رفت و همه هواداران استقلال و چه پرسپولیس و همه ملت ایران باید یار و یاور تیم ملی باشند.

 

پروین پیروزی شیرین استقلال در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را به باشگاه استقلال، مردم، هوادارن خونگرم استقلال تبریک گفت.

 

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال گفت: فضای تیم ملی و انگیزه بازیکنان خیلی بالا است و با حفظ همین آرامش و فضای موجود، تیم ملی به راحتی به جام جهانی خواهد رفت.

 

وی در ادامه بیان کرد: مهدی تاج شرایطی را فراهم کند تا کی روش و برانکو در نشستی، سوء تفاهم‌های به وجود آمده را بر طرف کنند چرا که تیم ملی برای ما بسیار مهم است و بیش از هر چیز همدلی خانواده فوتبال را می طلبد.

 

پروین در ادامه گفت: مردم ایران مستحقق خوشحالی و شادابی هستند و موفقیت تیم ملی فوتبال یعنی شاد شدن یک ملت.

 

در ادامه این دیدار به پیشنهاد مهدی تاج- رئیس فدراسیون فوتبال مقرر شد تا در آستانه داربی ۸۴ دو تیم پرسپولیس و استقلال تهران، روز جمعه با حضور علی پروین و رئیس فدراسیون فوتبال در مزار پیشکسوتان دو تیم در ساعت ۱۰:۰۰ در قطعه نام آوران حاضر شوند و یاد این عزیزان را گرامی بدارند. 

 

همچنین روز یکشنبه در حاشیه داربی۸۴ در روزشگاه ازادی از استاد عطاء الله بهمنش، نخستین گزارشگر دربی پایتخت تجلیل به عمل آید.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------