آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

علیرضا منصوریان: پرسپولیس و ایده‌های برانکو را می‌شناسم/ شانس برد دو تیم مساوی است



  اخبارورزشی,خبرهای  ورزشی , علیرضا منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به در پیش بودن دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند و از نگاه من دو تیم برای رسیدن به پیروزی شانس مساوی دارند..

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از دیدار روز یکشنبه تیمش برابر پرسپولیس که بعدازظهر امروز در محل سالن کنفرانس سازمان لیگ برگزار شد ضمن بیان این مطلب افزود: دیدار فردا برای جوانان استقلال یک نقطه عطف خواهد بود تا روند خوبشان در دیدارهای قبلی را ادامه دهند.

 

وی افزود: خبر خوبی این است که آسیب دیدگی ووریا آنقدر نیست که ما فکر می کردیم و اگر تیم پزشکی سلامتش را تایید کند ممکن است در فهرست ۱۸ نفره قرار بگیرد. مگویان را قطعا نداریم اما جابر رسیده و می توانیم از او استفاده کنیم.

 

منصوریان ادامه داد: پرسپولیس را کاملا می شناسیم و ایده های برانکو هم برای ما شناخته شده است. ما با پرسپولیس بازی می کنیم نه با سروش رفیعی. این بازیکن هم در قالب تاکتیکی پرسپولیس است. 

 

وی در مورد اینکه ممکن است جوانانش دچار غرور شوند گفت: چیزی به اسم غرور در تیم ما وجود ندارد. این دیدار برای ما نقطه عطف است و به این بازی بسیار خوش بین هستیم. بازیکنان جوان ما در تقابل با ژاوی هم حرکت اضافه نداشتند و در این دیدار هم اینگونه خواهند بود. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد برگزاری نشست مشترک دو تیم گفت: اگر اسپانسر ما مشترک نبود کار خوبی نبود این مراسم اما چون منافع مالی باشگاه در میان بود پذیرفتیم که به ضیافت شام برویم به دلیل اینکه همین اسپانسر در دو سال اخیر تیم ما را سرحال نگه داشته است.

 

علیرضا منصوریان با بیان اینکه تیمش در بازی رفت هم دست و پا بسته نبود گفت: هر دو تیم شانس مساوی برای پیروز شدن دارند. در دیدار رفت من تحت فشار بودم چرا که اولین دربی من به عنوان سرمربی بود. تجربیات خوبی به دست آوردم و حالا شرایط خوبی داریم. ان شالله دو تیم سالم از زمین خارج شوند و بازیکنی مصدوم نشود. 

 

وی در مورد اینکه تاکنون در تقابل با پرسپولیس بازنده نبوده و آیا از نظرات کی روش هم استفاده می کنید گفت: با این پرسش ها ما را خسته نکنید. تیم آنالیز من قویترین تیم انالیز آسیاست. کی روش الان یا پرتغال است یا آفریقای جنوبی. خواهش می کنم با این مسائل ما را دلسرد نکنید. گروه انالیز ما بسیار خوب عمل می کنند. در مورد نباختن به برانکو و رکورد هم اصلا اعتقادی به این مسائل ندارم. 

 

منصوریان ادامه داد: حتی اگر ما از سد پرسپولیس بگذریم بازهم نمی توانیم منکر توانایی های برانکو شویم. زمانی که من بازی می کردم آقای برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود و برای ایشان احترام زیادی قائل هستم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه دربی محل حضور باتجربه هاست و آیا جوانان شما تحت تاثیر قرار خواهند گرفت گفت: بازی با السد فیلتر خوبی برای جوانان استقلال بود که با ژاوی تنه به تنه شدند و از این حیث می توانند با انگیزه و اعتماد به نفس بالا به میدان بروند.

 

منصوریان ادامه داد: درست است که برای مربیان و بازیکنان این دربی سه امتیاز دارد اما برای هواداران شرایط فرق دارد. دربی های بزرگ دنیا اینقدر حساسیت ندارد که بازی استقلال و پرسپولیس برای هواداران دارد. برای آنها این بازی بیش از سه امتیاز دارد و حداقل چند ماه با نتیجه آن زندگی می کنند.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اتفاقی که در زمین چوار رخ داد و منجر به شهید شدن برخی فوتبالیست های ایلام شد گفت: این تلخ ترین اتفاق فوتبالی ۴۰ سال اخیر بوده است که هر بار صحنه ها و تصاویر آن را می بینم یاد مادران شهیدان می افتم. 

 

وی در مورد فشاری که در دیدار برابر السد به بازیکنانش وارد شده است گفت: من هنوز به سازمان لیگ گلایه دارم. این سازمان می توانست طوری برنامه ریزی کند که فاصله زمانی استراحت ما با پرسپولیس مساوی باشد. اما حالا آنها بیشتر استراحت می کنند. 

 

منصوریان در ادامه بر نیازهای تیمش تاکید کرد و گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم مشکل اصلی ما این است که زمین تمرین نداریم. دو تیم ما روی هم 70 میلیون هوادار دارند به اندازه یک تیم معمولی کشورهای عربی امکانات نداریم. زمین شماره دو آزادی تنها زمین تمرین ماست که آن هم مشترک است. باران که بیاید هر دو تیم باید به فکر زمین تمرین جدید باشند. پرسپولیس ورزشگاهش را مجهز کرده و باید الگویی باشد برای بقیه. 

 

وی در مورد غیبت مربی بدنساز این تیم نیز گفت: با این مربی در تماس هستم اما متاسفانه خانواده اش راضی به حضور در ایران نیست و وی به خاطر خانواده اش نمی تواند تیم ما را همراهی کند. با این حال طبق روال گذشته کار بدنسازی تیم را دنبال می کنیم و خدا را شکر تاکنون مشکلی نداشته ایم. 

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد شیوه تیمش برای این دیدار گفت: به هر حال همه مربیان دوست دارند تیمشان به برتری برسد اما مشخص نیست که ما چگونه بازی خواهیم کرد. شاید هجومی بازی کردیم و شاید تدافعی کار کردیم و شاید هم کار را در مرکز زمین دنبال کردیم!

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------