وزارت ورزش به اختلاف کی روش و برانکو ورود نمی کند



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی ,وزارت ورزش

وزیر ورزش و جوانان گفت: موضوع اختلاف میان سرمربی تیم‌ملی فوتبال و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مربوط به فدارسیون فوتبال است و هیات رییسه و رییس فدراسیون فوتبال باید این اختلاف را حل کنند.

به گزارش عصر ایران به نقل از خرداد، مسعود سلطانی‌فر در پاسخ به این سوال که انتخاب مجامع استقلال و پرسپولیس و افراد این دو باشگاه، بر اساس چه معیارى بوده است، عنوان کرد: برای این دو تیم دو مجمع جداگانه انتخاب شد و فرد مشترکی را در هیچ از مجامع دو تیم نداریم.

 

او افزود: با توجه به سوابقی که وجود داشته و همچنین وضعیتی که باید به لحاظ قانونی رعایت می‌کردیم هم از جهت ضوابط داخلی کشور و هم از جهت ضوابط فیفا این افراد انتخاب شدند که در مجمع استقلال و پرسپولیس حضور داشته باشند برخلاف  اشتباه صورت گرفته در برخی از رسانه‌ها از آقای تاج خواستیم که در این مورد کاملا توضیح بدهند که هیچ نفر مشترکی در این دو مجمع حضور ندارد.

 

به گزارش ایلنا وزیر ورزش و جوانان گفت: بر همین اساس آقایان شعبانی‌بهار، صالحی‌امیری و نوبخت در مجمع پرسپولیس هستند و آقایان طیب‌نیا، ربیعی و احمدی در مجمع استقلال حضور دارند.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا در وزارت ورزش برنامه‌ای برای تغییر مدیران و هیات مدیره دو باشگاه دارید، گفت: فعلا در این مورد برنامه‌ای نداریم. چون دو باشگاه در حال حاضر به خوبی نتیجه می‌گیرند و ضرورتی برای تغییر وجود ندارد.

 

سلطانی‌فر در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش قصد ندارد به اختلاف میان کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال و برانکو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاتمه دهد، گفت: این موضوع مربوط به فدارسیون فوتبال است و هیات رییسه و رییس فدراسیون فوتبال باید این اختلاف را حل کنند.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش نمی‌خواهد در این مورد میانجی‌گری کند، بیان کرد: ما معتقدیم این مشکل باید در فدراسیون فوتبال حل شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------