آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

چشمک تیم ملی به فرشید اسماعیلی/ستاره استقلال و ماجرای جواب قاطعانه‌اش به عادل فردوسی پور!



  اخبار ورزشی,خبرهای  ورزشی,اسماعیلی

اسماعیلی در دربی درخشان ترین ستاره استقلال بود. او یک گل زد و یک گل هم ساخت.

  به گزارش  خبر  انلاین  ؛فرشید اسماعیلی در میان ستاره های استقلال در دربی، نورانی تر بود. جوانی با انگیزه و فوق العاده که تا روز قبل از بازی نمی دانست در ترکیب قرار می گیرد یا نه. در روزهایی که مجتی حقدوست در ترکیب استقلال بازی می کرد و گل می زد، اسماعیلی بدون هیچگونه اعتراضی روی نیمکت می نشست چون خودش هم می دانست حق حقدوست است که بازی کند. وقتی او در نیمه دوم بازی السد و استقلال به زمین رفت، منصوریان نقشی کلیدی و تعیین کننده بر عهده اش گذاشت. 

 

علاوه بر درگیری های میانه زمین، قرار بود او سازماندهی حملات را برعهده داشته باشد. فرشید که با سر بالا بازی می کند، در آن مسابقه فوق العاده موفق بود و توانست بارها از بازیکنان حریف خطا بگیرد. وقتی در میکسد زون ظاهر شد، رو خبرنگار ما گفت: «در این بازی فقط کتک خوردم.» و لبش را نشان داد که ورم کرده بود.

 

همینطور پایش را که جای استوک های السدی ها روی آن بود. با این حال فرشید توانسته بود از آزمون منصوریان موفق بیرون بیاید. سرمربی استقلال قبل از دربی تصمیم گرفت فرشید را به جای حقدوست در ترکیب قرار دهد، این هم دلیل داشت. فرشید درگیرانه تر و جنگجوتر از حقدوست بازی می کند. از سویی دو هفته نیمکت نشینی و یک بازی محرومیت، تلنگری به این بازیکن زده بود تا با انگیزه تر از همیشه ظاهر شود. او روز قبل از دربی گفته بود اگر بازی کند، می خواهد گل بزند. فرشید در چند بازی بدشانسی آورد. یک بار توپش به تیر خورد. یک قیچی برگردان هم زد که داور آن را آفساید گرفت. او چند بار هم پاس خوب داد و مهاجم ها نتوانستند آنها را گل کنند تا فرشید بگوید: «به خدا بدشانس هستم...» 

 

اما شانس در دربی به او رو کرد. فرشید یکی زد و یکی هم ساخت. عادل در لحظه ای که اسماعیلی گل زد، گفت: «اسماعیلی در استقلال نه گل می زند نه پاس گل می دهد.» انگار این نیش و کنایه عادل بدجور روی اسماعیلی تاثیر گذاشت تا با یک پاس گل، قاطعانه جواب مجری 90 را بدهد. وقتی بعد از بازی در این باره از فرشید پرسیدیم، با لبخند گفت: «من اگر گل نزدم و پاس گل ندادم، فقط به خاطر بدشانسی بود. در ضمن من که پنالتی برای استقلال زده ام...» 

 

بازی دیروز دربی، نقطه عطفی در کارنامه بازیگری جوان 22 ساله استقلال بود. او که انگار با بعضی جوان های این فوتبال فرق دارد. کسی که همیشه تلاش کرده دور از حاشیه باشد و فقط تمرین کند. وقتی به او می گویند بازیکن جوان... مکثی می کند و می گوید: «کجایم جوان است؟ 22 ساله هستم. باید همین حالا کلی بازی ملی داشته باشم...» و حالا انگار تیم ملی هم به او چشمک زده است و فرشید می تواند در کنار همبازی نورافکن، یکی از گزینه های دعوت به اردوی تیم ملی ایران باشند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------